2017 m. taisyklėse bus bandoma pakeisti kuro limitą lenktynėms

11
@Renault Sport F1

[media-credit id=13 align=”aligncenter” width=”1024″]Renault sport[/media-credit]

Formulės 1 ekipos kitą savaitę aptars idėją 2017 m. padidinti 100 kg kuro per lenktynes limitą. Šis klausimas buvo iškeltas kilus abejonėms, ar naujosios taisyklės leis lenktynininkams lenktyniauti maksimaliu režimu.

Reklama

Strateginė Formulės 1 grupė ir Komisija susitiks kitą antradienį pietų Londone ir priims galutinius sprendimus dėl 2017 m. taisyklių, kurios, spėjama, leis bolidams pagreitėti net 5 sekundėmis.

Kol kas yra galutinai sutarta dėl aerodinaminių taisyklų pakeitimų, tad visos kitos taisyklės dar bus detaliai sprendžiamos šiame susitikime. Manoma, kad bus pateiktas ir klausimas dėl užtikrinimo, jog naujieji automobiliai neturėtų neigiamos įtakos kuro sąnaudoms.

Platesni bolidai su platesnėmis padangomis generuos didesnes kuro sąnaudas, tad iš karto kilo klausimas – jei 100 kg limitas vienerioms lenktynėms išliks, pilotai turės daug labiau taupyti degalus, nei daro dabar.

Renault technikos direktorius Nickas Chesteris vasarį perspėjo, jog išlikus dabartiniam kuro limitui, atsiras problemų. „Manau, kad tai bus visiška sumaištis. Jei mes liksime prie 100 kg kuro limito su 2017 m. taisyklėmis, bus daug kuro taupymo ir žmonės tikrai pradės dėl to skųstis“, – tikino specialistas.

Nors kai kurios komandos siūlė visiškai panaikinti bet kokį kuro limitą lenktynėse, ši idėja traukia ne visus. Štai Mercedes ekipa ypatingai suinteresuota, kad Formulė 1 palaikytų aplinkosaugos temas. Manoma, kad sutikus su 2017 m. pasiūlytomis taisyklėmis, bus priimtas kompromisas taikyti 105 kg kuro lenktynėse limitą.

Kitas Renault atstovas Cyrilas Abiteboulas šių metų pradžioje iškėlė Formulės 1 esmės klausimą. „Aš esu labai nusiteikęs, kad Formulė 1 išliktų Formule 1. Mes neturime siekti ilgaamžiškumo. Viena iš didesnių grėsmių šiam sportui yra bandymas sujungti Formulę 1 ir ilgai trunkančias lenktynes. Pastarosios lenktynės siejamos su efektyvumu, tvarumu, siekiu nuvažiuoti kuo ilgesnes distancijas patiriant mažai gedimų. Tuo tarpu Formulė 1 yra trumpos lenktynės, sprintas, sugebėjimas atakuoti akimirksniu.“

Jis patarė visai atsisakyti kuro taupymo Formulėje 1. „Aš visiškai panaikinčiau bet kokius kuro ribojimus. Mes pasiekėme puikius rezultatus, sumažindami kuro sąnaudas 30-40 procentų, tačiau šis pasiekimas yra tiesiog naikinamas tokių kuro apribojimų lenktynėms. Tai suteikia galimybe žmonėms galvoti, kad lenktynės yra tik sugebėjimas taupyti kurą.“

Reklama

11 Komentarai (-ų)

  1. Pritarciau ir as. Skaiciau transscripta china gp, Vetteliui per radija kazkuriam rate sako inzinierius kazka apie tai,kad spaustu kiek gali, nes leks tuoj i pit, Vettelis sako, kodel anksciau to nesakei. Toks vaizdas, kad jis taupe kura/padangas ir net negalejo panaudot to ka sutaupe.

    Tai va cia yra graudu tokiam sporte. Kazkoks kuro limitas gali but, bet kad nereiktu ant garu vaziuot ir taupyt tuos lasus

    • vetelis piktinosi, kai is pit’u išvažiavo už kviatto, tai gal čia ta vieta, nes jis sakė galėjęs daugiau spausti ir būtųt grįžęs iš kart priekyje kvyatto.

  2. kas dėl padangų, tai taip, per greit dyla, per mažai komplektų, kita vertus sustojimo kaina tokia, kad net ir 2,5 sek stovėdamas neapsimoka užsukti, tad geriau taupyt gumą, kurą, na nežinau, nelabai jie jį ir taupo, išgirstam apie kuro taupymą, tik tada, kai pasivejamas komandos draugas ir toje lenktynių stadijoje kovoti tiesiog neprotinga, o šiaip kada paskutinį kartą girdėjot liepimą važiuot lėčiau nors vienas trasoj važiuoja, kaip pvz Ricciardo Kinijoj? aš manau su kuru jie pasiekę tokį lygį, kad jiem tas 100kg dzindzilią 🙂

  3. Gal tu ir teisus, nepamenu si sezona apie kuro taupymus pranesimu. Na nebent jie buvo, o as ziurejau per VSB lenktynes, kur musu komentatoriai visada sneka kai transliuoja radio messages.

  4. kad aš stebiu sky, daugiau jokių transliacijų, tai ten irgi tokių dalykų negirdėt, pernai irgi vargu ar buvo, apart kai pasiveja rosbergas ar hamis savo kolegą ir tiesiog nenori veltis į bereikalingą riziką, tai komanda greit suburba, taupyk kurą, nelenk 😀

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia