2017 metais lenktynių lankomumas padidėjo 8 procentais

0
konfeti sampanas sventimas

Lenktynių savaitgalių metu žiūrovų lankomumas ir vėl padidėjo ir jis kilo aštuoniais procentais lyginant su 2016 metais.

Virš keturių milijonų fanų apsilankė lenktynėse, kuriose šį sezoną išvydo bolidus sukurtus pagal naujas taisykles. Formulės 1 vairą perėmė „Liberty Media” tikėdamiesi pagerinti gerbėjų lankomumą ir pritraukimą.

Reklama

Didžiausias žiūrovų šuolis buvo užfiksuotas Baku, kur nuo 30 000 žiūrovų 2016 metais, jų išaugo iki 71 451 žiūrovų 2017 metais. Tai yra 58% augimas.

Tačiau yra penki GP, kuriuose žiūrovų skaičius mažėjo lyginant su 2016 metais. Japonijos GP sumažėjo 5,84%, Rusijos GP sumažėjo 5,33%, JAV GP sumažėjo 4,61%, Didžiosios Britanijos GP sumažėjo 1,6% ir Meksikos GP sumažėjo 0,87%.

Vykdantysis direktorius Seanas Bratches, nepaisant kai kurių etapų neigiamų rodiklių, buvo sužavėtas kai kurių skaičių ir nuopelnus skyrė „Liberty Media” norui fanus laikyti svarbiausia grandimi.

„2017 metų sezonas buvo gražus spektaklis, tiek trasoje, tiek už jos ribų. Ačiū lenktynininkams, komandoms, tačiau labiausiai dėkojame fanams, kurių širdis plaka kartu su šiuo sportu.”

„Lankomumas, kuris viršija 200 000 aistruolių kiekvieno iš 20 lenktynių savaitgalių metu, reiškia kad vidutinio dydžio miestas apsilanko trasoje, kad galėtų pažiūrėti Formulės 1 lenktynes.”

„Mūsų pareiga padaryti, kad kiekvienas renginys būtų dar labiau žavintis ir pademonstruotų, kad tai yra geriausias lenktynių spektaklis planetoje.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia