Vakar F1 valdančioji grupė sutarė, kad sėkmingas įdiegimas Halo arba Aeroscreen sistemų į 2017 bolidus nėra įmanomas.
Susitikimo metu F1 techninio reglamento kūrėjų grupė, kuriai priklauso ir Charlis Whitingas, buvo aptarė galimybes kitiems metams padaryti privalomas sistemas, kurios saugotų piloto galvą.
„Red Bull” komandos pristatyta Aeroscreen sistema „paddocke” buvo priimta kur kas geriau, nei „Mercedes” sukurta, o „Ferrari” išbandyta Halo. Tačiau, ją reikia dar tinkamai išbandyti saugumo klausimais. Priimti sprendimą reikia iki Liepos 1 dienos, o vieningos nuomonės kokią sistemą rinktis geriau komandų tarpe nėra, bandymams atlikti taip pat per mažai laiko. Tad vieną iš šių sistemų ant bolidų išvysime ne anksčiau, kaip 2018.
Halo sistema taip pat yra tobulinama, dabar kalbama, kad ji yra plonesnė, tad turėtų dar mažiau riboti matomumą, taip pat abi sistemos yra tobulinamos bolido apvirtimo ar gaisro situacijose, tai yra kaip kuo greičiau pilotui išsikrapštyti iš jo automobilio.
Avarijų testai turėtų įvykti iškart po Baku GP etapo, tad visas naujienas susijusias su šiomis sistemomis pranešime vos joms pasirodžius.
Valio!!! Yayyyy!!! Dar bent vieni metai normaliai atrodančių, neišsigimusių bolidų. 🙂