2019 metų sezone „Pirelli“ tieks padangas su plonesniu protektoriaus sluoksniu, nes tokia modifikacija sumažina padangos perkaitimą.
„Pirelli“ padangos pastaruoju metu buvo gana aktyviai aptarinėjamos, kai Valtteri Bottas teigė, jog dėl jų lenktynininkai priversti važiuoti autopiloto rėžimu, vietoje to, kad lenktyniautų.
„Pirelli“ pripažino, kad jau dabar yra dirbama, kad šis klausimas būtų išspręstas.
Dar šiais metais vyko trys etapai, kuriuose buvo naudojamos plonesnį protektorių turinčios padangos, todėl panašaus tipo guma bus naudojama kitą sezoną.
„Naujasis produktas bus kilęs iš tos šeimos, kurią mes paruošėme ir išbandėme Barselonoje“, – sakė M. Isola.
„Negaliu pasakyti, kad jos bus visiškai vienodos, nes konstrukcija, geometrija ir kiti dalykai bus kitokie, tačiau taip, tai panašus produktas.“
„Mes atlikome šiek tiek pakeitimų, pakeitėme protektorių, kad padanga neperkaistų ir keitėsi visas kūrimo procesas, mes pasirinkome kitokią kryptį.“
„Naujosios padangos turės žymiai aukštesnę darbinės temperatūros gamą, kad jos būtų apsaugotos nuo perkaitimo ir pūslėjimosi.“
„Pirelli“ teigia, kad norėdami padaryti gumą, kuri neperkaistų taip lengvai, susiduria su problema, kad jos tampa tokios, kurias yra sunkiau sušildyti iki reikiamos temperatūros.
Tačiau M. Isola teigia, kad 2019 m. padangos šios problemos neturės.
„Sakyčiau, kad jos bus šiek tiek greitesnės, tačiau ir patikimesnės, nes mes naudojame naujas technologijas ir žaliavas.“
„Matome, kad naujose padangose yra ryškus greičio ir pastovumo pagerėjimas.“