Abu Dabio lenktynių savaitgalio metu Formulė 1 turėtų atskleisti naują sporto logotipą, jis taip pat bus pademonstruotas ant podiumo.
Dabartinis F1 logotipas yra vienas labiausiai atpažįstamų prekės ženklų pasaulyje, kuris susideda iš juodo ir raudono simbolio, bei vieneto tarp jų.
Keletas naujų logotipų buvo užregistruota Europos Sąjungos Intelektinės Nuosavybės įstaigoje ir vienas iš jų bus naudojamas 2018 metais.
Manoma, kad naujasis logotipas bus pademonstruotas ant podiumo, kai nugalėtojai pakels rožių vandens butelius, o ant jų ir bus naujieji ženklai.
F1 vadovas Chase Carey tikisi, kad naujasis ženklas padės pademonstruoti daugiau energijos, kurią „Liberty Media” bando nešti į sportą.
Tačiau jis supranta, kad gerbėjams tokia idėja nėra labai priimtina, ypatingai socialinėje erdvėje, kai pasklido pirmieji pavyzdžiai su naujais logotipais.
„Žinoma, kad visada padarius kokius nors pakeitimus atsiranda įvairių nuomonių ir požiūrių. Mūsų tikslas pademonstruoti šviežią energiją sporte. Mes turime daug planų ateičiai ir daug jų norime įgyvendinti.”
„Mes galvojame, kad naujieji logotipai turėtų pabrėžti susižavėjimą ir naują energiją, kuri padėtų sportui atsidurti kitame lygyje.”
„Mes gerbiame sporto praeitį ir pačio sporto pakeisti nenorime, mes bandome įnešti šviežių inovacijų ir energijos į šį puikų renginį.”
„Mes manome, kad galime ji nuolat patobulinti ir įtraukti gerbėjus į įvairias sritis, kur galbūt, jie niekada neturėjo tokios galimybės praeityje. Kalbu apie renginius, kurie turėtų pagerinti visą šį šou.”