Komandos nepatenkintos mažėjančiu galimų panaudoti variklių skaičiumi sezono metu, tačiau FIA prezidentas sako, kad jiems teks su tuo susitaikyti.

Šiemet buvo išdalinta eilė nuobaudų už viršintas variklių ir jo elementų kvotas, kitą met galimų panaudoti elementų skaičius per sezoną dar mažėja.

 

Reklama

„Aš galiu pasakyti tik tiek, kad tai buvo pasiekta susitarimu – bendrai visų – kad už nesilaikymą taisyklių būtų skiriama startinių pozicijų baudos”, – sako Jeanas Todtas. „Visi nuolatos kalba apie 3 variklių taisyklę kitą sezoną. Na viskas yra taip, kaip buvo nuspręsta.”

„Toje diskusijoje net buvo tokių, kurie garsiai klausė, o kodėl nepadarius, kad būtų galimas tik vienas variklis visam sezonui.”

„Visa tai nėra jokia naujiena, 2018 taisyklės buvo sudarytos prieš keletą metų. Mes susitikinėjome su visomis komandomis ir sprendimas buvo priimtas visų. Jei būtų norima pakeisti šią taisyklę ir pavyzdžiui padaryti, kad kitą sezoną taip pat galima panaudoti 4 variklius, reikia pasiekti vienbalsį visų dalyvių susitarimą. Kol kas to nėra, tad bus 3 varikliai.”

Jeanui taip pat nepatinka toks kiekis skiriamų baudų.

„Supraskite viena, man nėra jokio malonumo skaityti, kad viena komanda per sezoną surinko šimtus startinių pozicijų baudų, o kita negavo nei vienos. Į lenktyniavimą įeina eilė įvairiausių dalykų. Jei juos visus išsprendi kiek įmanoma geriau, tada ir pasirodo rezultatai.”

„Visiškai aišku, kad F1 tapo per brangus sportas. Skirtumas tarp didelių gamyklinių komandų ir privačių mažų yra tiesiog nepadorus. Vien tik dėl mažesnių išlaidų ir buvo priimamos šios taisyklės.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia