„Honda” sako, kad dirbti sėkmingai su „Toro Rosso” bus lengviau, nes tai bus lygesnė partnerystė nei su „McLaren”.
4 sezonus japonai variklius tiekė „McLaren” komandai ir visus 4 sezonus jie kivirčijosi, kas kaltas dėl prastų rezultatų. Britai nutraukė savo sutartį su „Honda” ir nuo kito sezono jie ims naudoti „Renault” variklius.
„Honda” savo ruožtu perima prancūzų sutartį su „Toro Rosso” ir dukterinė „Red Bull” komanda kitą sezoną važiuos varomi „Honda” variklių.
„Priešingai nei su „McLaren” dabar mes esame tie kurie išsako daugiau reikalavimų, tai bus kur kas lygesnė partnerystė tarp mūsų kompanijų. Ir tai tikrai nėra susiję su tuo kokio dydžio komanda kuri yra”, – sako Yusuke Hasegawa.
„Žinoma niekam ne paslaptis, kad „Honda” yra didžiulė kompanija, bet mes buvome nutolę nuo F1, tad mūsų bendradarbiavimą vedė „McLaren”. Viskas nebus lygiai taip pat su „Toro Rosso”.
Yusuke mano, kad nauja sutartis su „Toro Rosso” išeis į gerą „Honda” kompanijai, nes tai bus tarsi nauja pradžia ir taip jie galės įsitikinti kas buvo silpnų rezultatų priežastimi.
„Visos mūsų naujausios žinios sporte yra tik „McLaren – Honda”, o štai čia bus nauja galimybė plėstis ir patirti viską visai kitu kampu.”
„Aš manau mums buvo būtinos permainos. Net iš techninės pusės žiūrint mums labai naudinga ši nauja komanda, galėsime patikrinti kaip veikia mūsų aušinimo sistema, arba, kaip skiriasi trauka su visai kitokio dizaino bolidu.”
„Toro Rosso” yra labai gera komanda, kurie labai atvirai mums teikia visus duomenis. Įvertinus visus parametrus – komandos dydžio ir galimybių – jie yra labai konkurencinga komanda”, – gyrė naujuosius partnerius Hasegawa.