Rossas Brawnas atskleidė, kurių gamintojų dalyvavimo Formulėje 1 jis norėtų.
Šiuo metu variklius gamina 4 gamintojai: „Mercedes”, „Ferrari”, „Renault” ir „Honda”. Japonai į sportą atėjo gana neseniai, 2015 metais, kai prasidėjo hibridinių variklių era.
„Liberty” paskelbus 2021 variklių taisykles kartoja, kad taisyklės skirtos privilioti naujų gamintojų dalyvauti šioje serijoje. Rossas Brawnas, Formulės 1 sporto direktorius, atskleidė, kokius gamintojus jis norėtų matyti dalyvaujančius F1.
„Yra keletas premium klasės gamintojų, kuriuos tikiuosi matyti Formulėje 1”, – sako Brawnas. „Vienas iš jų „Porsche”, taip pat noriu matyti „Aston Martin” bei „Lamborghini”.”
„Aston Martin” jau reiškia susidomėjimą gaminti variklius „Red Bull” komandai, tad ben ši Rosso svajonės dalis gali išsipildyti.
„Aš jums galiu drąsiai pasakyti, varikliai kurie yra naudojami Formulėje 1 dabar nedomina nei vieno naujo gamintojo. Būtent todėl mes turime juos atpiginti ir supaprastinti.”
„Mes turime sukurti tokią aplinką, kad norą ateiti į sportą rodytų ir kiti gamintojai.”
Niekaip nesuprantu, kaip tai imanoma, kai F1 bus pvz po viena gamintoja kiekvienai komandai ? ar tai apsimokes ? Autogamintojai, kurie turi raumenis, gali del reklamos ikurti atskira skyriu ir atlikti tai (Porsche, taigi galingo koncerno dalis), bet tokie Aston Martin, Ilmor, Cosworth, taigi jie pabegs po keliu metu, nesvarbu kokie ten varikliai bus.
Be to, kas butu jeigu pvz. Merc, Ferrari variklis vel butu super, o likusiu – baaad. Kas tada ? Be pasauliniu/globaliu autogamintoju F1 niekada negyvens, bet ju niekada nebus 8 ar 10 🙂 F1
Cia ne F3 ar koks Supercars
Na čia gal neturima omeny, kad visi trys ateis vienu metu, tiek Porsche tiek Lamborghini priklauso tam pačiam VW-Audi. Lamborghini tai labiau laukiama, kaip komandos savininkas, o Porsche jau senai kalbama, kaip variklių galimas gamintojas. Aston Martin jau rimtai kalba apie planus kurti variklį, reklama visgi gera. Tokios koncepcijos kaip dabar variklį gaminti neįdomu nei vienam garsiam vardui, pažiūrėkim kiek investicijų sukišo Honda, o reklamos tikrai nepasidarė. Jei varikliai bus paprasti, tai juos gaminti galės bet kas ir tada galim pamatyti daugiau gamintojų. Tik čia vėl, nežinau, kiek šansų, kad Astonas sukurs bent kažkiek konkurencingą variklį. Turėtų būti daugiau išlygų norintiems ateiti jau gal dabar turėtų būt labai aiškus formatas, paskui bandymams išlygos ir t.t. ir pan. Nemanau, kad Red Bull pasiryš tokiai rizikai po McL ir Hondos pavyzdžio. kitas variantas tai gal, kooperuotis ir pvz pirkt tam pačiam Porsche variklį iš kokios Hondos, nagus prikišt arba nekišt visai, o kabint savo ženkliuką, kaip kad dbr yra su TAG- Heuer 🙂