„Toro Rosso” nuo kito sezono naudos „Honda” variklius ir tam, kad jie galėtų pereiti nuo iki šiol naudotų „Renault” tenka koreguoti bolido dizainą.
Didžiausias matomas skirtumas, tai japonai turbo kompresorius sumontavo kitoje vietoje, todėl būtina keisti bolido važiuoklę.
„Varikliai yra visiškai skirtingi”, – sako Jamesas Key, „Toro Rosso” technikos direktorius. „Tai labai gražiai sudėliotas variklis, tačiau jis visiškai kitokios architektūros.”
Reklama
„Mes laikomės keleto taisyklių, pavyzdžiui jei bolidas buvo tobulinamas vienoje srityje, tarkim aero, tai nereikia visko nubraukti. Mes nepradedame kurti visko nuo 0 visose srityse.”
„Bolidą mes pritaikėme kiek įmanoma geriau. Visa tai vedė prie to, kad reikėjo keisti važiuoklės dizainą, taip pat kaip veikia pavarų dėžė ir t.t. Mes tesėme savo pernykščio bolido tobulinimą.”
Reklama