Toto Wolffas sako, kad „Mercedes” norėjo tiekti variklius „McLaren” ekipai 2018 metais, tačiau derybos užsitęsė per daug ilgai.
Kai tapo aišku, kad „Honda” nepavyko sukurti konkurencingo variklio 2017 metais, britų komanda siekė susirasti naują jėgos agregatų tiekėją 2018 metams.
„McLaren” akcininkas Mansouras Ojjehas kreipėsi į „Daimler” vadovą Dieterį Zetsche dėl galimo susitarimo. Šios dvi organizacijos turėjo labai sėkmingą bendradarbiavimą nuo 1995 iki 2014 metų, tačiau atėjus laikui sėsti prie derybų stalo, galimas susitarimas žlugo.
T. Wolffas atskleidžia, kad „Mercedes” buvo susidomėjusi dėl sandorio sudarymo, tačiau negalėjo sukurti infrastruktūros, kuri užtikrintų ketvirtos klientės aptarnavimą per tokį trumpą laiką.
„Norėjome duoti variklį „McLaren”, tačiau problema ta, kad viskas užtruko per daug ilgai, o mes neturėjome pakankamos struktūros, kuri galėtų užpildyti ketvirtosios klientės pajėgumus 2018 metais”, – sakė Toto Wolffas.
Tada „McLaren” pasirašė sutartį su „Renault”, o „Honda” pasirašė sutartį su „Toro Rosso” 2018 metams.
Paklaustas ar „McLaren” ateityje galėtų tapti kliente, T. Wolffas atsakė: „Niekada negali atmesti, kad kažkam tieksi savo produktą ateityje, todėl ir „McLaren” ir bet kas kitas ateityje gali tapti mūsų partneriais.”
„Red Bull” buvo komanda, kuri nuolat koneveikė „Renault” dėl variklio galios trūkumo, todėl „Mercedes” ir nesutiko jiems tiekti variklių.
„Būtent dėl to ką jie sako ir kaip kenkia savo partneriui, atrodo, kad jie dabar net jo neturi. Formulėje 1 kaip ir kitur gyvenime – yra privatus gyvenimas ir yra verslo gyvenimas, reikia surasti kompromisą ir pripažinti partnerio stipriąsias ir silpnąsias vietas ir vienas kitam padėti.”
„Tai yra kultūra, kurią mes turime „Mercedes” ir tai mus padarė sėkmingais paskutinius penkis metus. Pagarba yra ypatingai svarbi mūsų dalis, todėl mes ir pasirinkome partnerius, kuriuos dabar turime.”