„McLaren” įveikė „Renault” variklio architektūros problemas

0
du bolidus

„McLaren” technikos direktorius Timas Gossas įsitikinęs, kad jo komanda sėkmingai įveikė iškilusias „Renault” variklio architektūros problemas nekeičiant 2018 metų bolido važiuoklės modelio.

Nepaisant to, kad perėjimas nuo „Honda” prie „Renault” variklių naudojimo turėtų suteikti daugiau galios, tačiau T. Gossas atskleidė, kad visiškai kitoks elementų išdėstymas pareikalavo daug darbo, kad išspręsti susidariusias problemas.

Reklama

„Renault” architektūra yra visai kitokia”, – sakė T. Gossas.

„Yra du fundamentalūs architektūros sprendimai. Vienas yra „Mercedes” ir „Honda” metodas, o kitas – „Ferrari” ir „Renault”.

„Pagrindinis skirtumas toks, kad skirtingose architektūrose turbo kompresorius yra kitoje vietoje.”

„Pirmasis metodas [Mercedes/Honda] yra toks, kad kompresorius yra variklio priekyje, o turbina yra variklio gale, kai tuo tarpu MGU-H yra viduryje.”

„Antrasis metodas [Ferrari/Renault] – kompresorius yra variklio gale, tada MGU-H eina už kompresoriaus ir galiausiai paskutinė stovi turbina.”

„Tam reikalingi labai skirtingi metodai važiuoklės ir pavarų dėžės paruošime, o dabar mes turime patirties naudojant abu modelius, todėl galime matyti pliusus ir minusus.”

„Yra dalykų, dėl kurių man patinka „Renault” metodas ir yra dalykų, kurie šiek tiek erzina. Tačiau esame labai laimingi, kad sprendimas pereiti prie kito variklio buvo priimtas pačiu laiku. Tai negalėjo būti padaryta nei trupučio vėliau.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia