Cyrilas Abiteboulas pripažįsta, kad dėl „Red Bull“ ir „McLaren“ aprūpinimo savo varikliais, pačiai „Renault“ tai kelia didesnį iššūkį, tačiau tai yra ir papildoma motyvacija.
Šį sezoną „Renault“ tieks variklius dvejoms komandoms klientėms „Red Bull“ ir „Renault“, kurios yra vienos didžiausių visoje Formulės 1 rikiuotėje.
Tai gali reikšti, kad šios komandos gali rimtai kovoti tarpusavyje. Tačiau „McLaren“ svajoja kovoti dėl pergalių, „Red Bull“ nori laimėti čempionatą, o „Renault“ mano, kad šių komandų tikslai gali būti labai geras išbandymas pačiam gamintojui.
„Mūsų strategija Formulėje 1 yra labai aiški, – sakė C. Abiteboulas. – Formulėje 1 mes esame pilna gamintojo komanda.“
„Marketingo vertė asocijuojama su gamintoju ir tai visiškai aišku. Tačiau variklių technologijos yra širdis to, ką mes darome ir siūlome.“
„Renault“ turi ypatingą variklių tiekimo istoriją geriausioms Formulės 1 komandoms ir lenktynininkams, nuo „Williams“ iki „Red Bull“.
„Todėl viskas atrodo natūralu ir mes turime tęsti šią istoriją, ir išlikti metraščiuose.“
„Mums yra tikra garbė tiekti savo produktą tokioms didelėms komandoms kaip „Red Bull“ ir „McLaren“. Tai mums padeda būti atpažįstamiems, kaip kokybiško produkto tiekėjais.“
„Žinoma, kad jie yra labai stiprūs konkurentai, todėl tai mums padidina motyvaciją ir meta rimtą iššūkį. Jie bus aiškus mūsų galimybių išbandymas šį sezoną.“