„Williams“ komandos technikos direktorius Paddy Lowe atskleidė, kad jo komandos sunkumai Australijos GP savaitgalio metu buvo susiję su aukšta temperatūra.
„Sergey stabdžiai perkaito labai ankstyvoje lenktynių stadijoje“, – sako „Williams“ specialistas.
„Kol kas mūsų žiniomis tai kažkurioje trasos vietoje buvo sugautas plastikos maišelis, kuris visiškai uždarė stabdžių aušinimo oro angą. Dėl to galiniame dešiniajame bolido kampe kilo gaisras ir tai sukėlė hidraulikos sistemos gedimą. Stabdžių pedalas tiesiog nukrito, tad jam teko lėtai važiuoti išvažiuojamuoju keliu ir sustoti. Tai labai negerai, nes pagrindinis tikslas keliamas jam prieš lenktynes buvo nuvažiuoti kuo daugiau kilometrų. Visgi tai jo pirmos lenktynės ir mums būtina, kad Sergey kuo greičiau įgautų reikiamos patirties.“
„Williams“ komandos bėdos nesibaigė tik su pagautu plastikiniu maišeliu.
„Mums kilo didelių perkaitimo problemų“, – sakė Lance Strollas po lenktynių.
„Visa tai pasekmė komandos klaidos padarytos dar penktadienį. Lenktynių metu neturėjau galimybės reguliuoti bolido variklio darbą, todėl poziciją pralošiau Oconui. Lygiai taip pat ir su pakartotiniu startu, paprastai mes naudojame specialius tam nustatymus, o dabar aš tos galimybės neturėjau. Visas lenktynes aš stengiausi pasiekti finišą, o ne lenktyniauti. Australijoje mums kilo didelių problemų. Tikiuosi mes galėsime viską išspręsti iki etapo Bahreine.“
Komanda taip pat patvirtino, kad Strollas negalėjo važiuoti arti varžovų, nes bolidas iškart imdavo labai greit kaisti. Komanda sako, kad penktadienio treniruočių metu jie per daug kartų bandė starto procedūrą, tai atsiliepė varikliui.