„Renault“ komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas pasiūlė dabartines variklių taisykles įšaldyti 2019 ir 2020 metų sezonams, nes šiuo metu komandos kuria du variklius dėl to, kad 2021 metais keisis taisyklės.
Prancūzas sako, kad keturiems variklių gamintojams būtų naudingiau, jeigu jie telktų dėmesį tik į 2021 metus ir naujų jėgainių kūrimą.
Cyrilas Abiteboulas norėtų, kad toks variklių iššaldymas būtų „Liberty Media“ ateities planuose, kurie bus atskleisti Bahreino GP savaitgalio metu.
„Yra vienas dalykas, kurio mes nenorime – našta kuriant du variklius paraleliai, – sakė C. Abiteboulas. – Tai yra vienas dalykas, kuris šiuo metu yra labai aiškus, tačiau dar šiek tiek anksti kalbėti apie techninius dalykus ir kaip tai pasiekti.“
„Mūsų žinutėje yra du esminiai faktai, kuriuos „Renault“ nori pranešti. Pirmasis – prieš patvirtinant taisykles, mums reikia matyti didesnį viso to paveikslą.“
„Antrasis – mes nemanome, kad tai priimtina ir tvaru dirbti prie dviejų variklių tuo pačiu metu. Yra dar toks paprastas dalykas, kad atėjus naujam dalyviui, o mes to ir siekiame, jis tiesiog turės fantastišką pranašumą, nes galės koncentruotis į ateitį. Jam nereikės galvoti apie dabartį, klientus ir panašiai.“
„Aš tiesiog kalbu apie principus, kurie, manau, yra logiški ir teisingi, kad būtų imamasi kitų žingsnių.“