Lewisas Hamiltonas įsitikinęs, kad Sebatianas Vettelis sulaužė saugos automobilio taisykles Azerbaidžano GP metu ir prašo paaiškinimo prieš kitas lenktynes.
Po pirmojo saugos automobilio Sebastianas Vettelis sulėtino visos rikiuotės tempą ir laukė iki paskutinio momento, kada bus galima spausti akceleratoriaus pedalą. Tokiu būdu buvo bandoma minimizuoti atkarpą iki pirmojo posūkio ir neleisti kitiems pasinaudoti oro maišu.
L. Hamiltonas, kuris važiavo paskui vokietį, iškart pasiskundė, kad už tokį elgesį nebuvo skirta bausmė.
Pasaulio čempionas įsitikinęs, kad tai ką darė S. Vettelis buvo negerai ir patarė apie tai pasikalbėti su lenktynių direktoriumi Charlie Whitingu.
„Taisyklės yra tokios: kai saugos automobilis pasitraukia, tau negalima stabdyti ir greitėti, stabdyti ir vėl greitėti“, – sakė L. Hamiltonas.
„Nėra galima spausti greičio pedalą ir staigiai stabdyti. Negalima apgaudinėti vyruko esančio už tavęs, nes jeigu tokios taisyklės nebūtų, tu natūraliai taip elgtumeisi.“
„Galima bolidu mojuoti į šonus, tačiau neleidžiama nuolat greitėti ir stabdyti. Kiekvieno restarto metu, praėjusiais metais, aš taip nesielgiau ir laikiausi taisyklių.“
„Australijoje Sebastianas akceleravo ir staigiai stabdė, todėl aš vos į jį neatsitrenkiau. Baku jis tą padarė maždaug keturis kartus.“
„Manau, kad man reikia pasikalbėti su Charlie, nes aš nevisiškai viską suprantu. Kaip aš supratau, Charlie perdavė tai teisėjams, o jie dėl to nieko nedarė.“
„Tai sukelia tam tikrą precedentą, nes kiekvienas pirmaujantis lenktynėse, saugos automobilio metu gali staigiai spausti greičio pedalą ir stabdyti. Tokie dalykai vyksta F2, F3 ir F4, nes už tai jų nebaudžia.“
Tuo tarpu Charlie Whitinas atsakė, kad nieko blogo vokiečio elgesyje neįžvelgė.
„Manau, kad jis restartą kontroliavo puikiai, – sakė C. Whitingas. – Lyderiui paliekamas sprendimas, kada jis pradės važiuoti.“
„Gavome nedidelį nusiskundimą iš Lewiso, kad Vettelis nevažiavo pastoviu greičiu, tačiau jeigu pažiūrėtume į visą rikiuotę, tokie dalykai vyko net keliose vietose.“