„Red Bull“ vadovybė, leido „Honda“ bandyti visas jiems kylančias idėjas nepaisant galimų starto pozicijų baudų „Toro Rosso“ komandai.

Kitais metais „Honda“ variklius naudos ir „Red Bull“ komanda, kurios tikslas yra vienas – tapti čempionais. Tam, kad tai taptų įmanoma Helmutas Marko sako davęs leidimą japonams eksperimentuoti kiek tinkamiems ir nevaržyti savo veiksmų dėl gresiančių starto pozicijų baudų.

Nors pradžioje sezono taškus iškovoti „Toro Rosso“ komandai pavyko, dabar jei jau yra nusiritę į 8 komandų įskaitos vietą. Vienintelė sritis kur jie pirmauja yra variklių ir jų komponentų panaudojime. Brendono Hartley bolide sumontuoti po penktą komponentą, o Pierre Gasly po ketvirtą.

Reklama

Austrijoje Hartley už visų jėgos elementų keitimą gavo 35 starto pozicijų baudą. Panašu, kad tokią situaciją „Toro Rosso“ lenktynininkai patirs dar ne kartą šiemet.

„Visi sprendimai susiję su varikliais yra „Honda“ kompetencijoje“, – sako Helmutas Marko. „Visgi jei jie galvotų, kad su atnaujinimu galima pagreitėti viena dešimtąja, tada tai būtina išbandyti lenktynėse… net jei tai reikštų, kad gausime starto pozicijų baudą.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia