Formulėje 1 lenktynių rezultatus dažnai nulemia ir tai, kaip lenktynininkui sekasi taupyti padangas, Pierre Gasly sako, kad jis šio srityje yra daug geresnis nei GP2 serijos laikais.
P. Gasly šiemet keletą kartų nustebino visus nuvažiuodamas ilgiausias distancijas su minkščiausių mišinių padangomis. Monake su hypersoft padangomis prancūzas nuvažiavos 37 ratus, o Vengrijoje 32 ratus su ultrasoft.
Šiose lenktynėse Gasly iškovojo savo geriausius rezultatus Formulės 1 karjeroje.
Būtent dėl padangų tausojimo GP2 serijoje Pierre kildavo sunkumų. Iš aštuonių iškovotų „pole“ pozicijų pergale pavyko paversti vos dvi.
„Vengrijoje man padangos veikė geriau, nei kai kuriems varžovams.
Aš manau, kad nuo GP2 serijos laikų aš gerokai patobulėjau padangų valdymo srityje. Tada aš buvau tiesiog per daug agresyvus“, – sako Gasly.
„Aš turėjau daug ko išmokti ir dabar tai duoda vaisių, dėl to labai džiaugiuosi.
Mūsų bolidui labai tinka minkščiausias mišinys, mes su juo esame greiti. Taip pat buvo ir Monake, kai mums pavyko išlaikyti padangas sveikas labai ilgai.
Tam reikia gero balanso, stabiliai važiuoti, kuo mažiau slidinėti. Jei bolidas sureguliuomas gerai, padangas gali išlaikyti labai ilgam.“