Kaip visi puikiai žinom, Monako trasoje mažiausią įtaką turi variklio galingumas, čia netgi oro prispaudžiamoji galia nėra tiek svarbi, svarbiausia čia – vairuotojo sugebėjimai bei mechaninis sukibimas su trasa. Vakar geriausiai šiuos uždavinius išspręndė Danielis Ricciardo iš „Red bull”.
Taigi po truputį apie visus iš eilės.
„Red Bull”: Danielis Ricciardo 1, Maxas Verstappenas 21
Dvejopos nuotaikos Monake po kvalifikacijos, visi džiūgauja dėl Danielio rezultato, tai reiškia, kad einama gera linkme, „Renault” atnaujintas variklis veikia gerai, važiuoklė ir aero veikia gerai, vairuotojas atlieka savo darbą, kita vertus Maxas Verstappenas, pelnęs pirmąją pergalę karjeroje ir taip sumušęs keletą rekordų neįveikė nei vieno konkurencingo rato ir pirmuoju bandymu tai padaryti viską baigė sienoje. Kaip sakė pats Maxas „į vieną posūkių įvažiavau per arti sienos ir kliudžiau atitvarus, taip nulūžo vairo traukė o po to, jau tik sėdėjau ir žiūrėjau, kaip lekiu į kito posūkio tvorą”. Danielis po pergalės radio ryšiu džiaugėsi „tai mano ***** laikas”. Galbūt taip truputį apeliuodamas į komandos strategijos parinkimą praeito GP savaitgalio metu Barselonoje, kur nugalėjo komandos draugas, nors Danielis ilgą laiką pirmavo lenktynėse.
„Mercedes”: Nico Rosbergas 2 Lewisas Hamiltonas 3
Lewisas neatrodo lyg žemes pardavęs, kadangi sekmadienį žadamas lietus, jis turi visus šansus nugalėti, tačiau pripažįsta, kad kai automobilis sustojo trečiosios kvalifikacijos dalyje, jis jau nesitikėjo sudalyvauti joje. Visgi komandai pavyko išspręsti problemas ir Lewisas pasirodė visai neblogai. Nico savo komandos draugui „įvežė” 0,15 s, tačiau nors komanda neišduoda, kas buvo negerai su Lewiso bolidu, kampu lūpų prasitarė, kad panašių bėdų turėjo ir Nico, tad lenktynėse gali būti visko.
„Ferrari”: Sebastianas Vetelis 4 Kimi Raikonnenas 11
Šios komandos niekaip neapleidžia problemos, Kimiui sugedo greičių dėžė dar trečiųjų treniruočių metu, todėl ir buvo toks atsilikimas nuo Sebastiano, tad pakeitus ją, komanda gavo +5 pozicijas nuo iškovotos kvalifikacijoje. Taip pat sugedo Nasr bolido motoras, o „Sauber” naudoja „Ferrari” variklius, tad dar vienas gedimas. Komanda kaip ir „Mercedes” šiemet negali pailsėti nuo techninių problemų. Be šių bėdų tiek Vettelis tiek Raikonnenas kentėjo nuo to, kad padangos nedirbo efektyviai. tiek Sebas tiek Kimi sakė, kad niekaip nepavyko „įjungti” padangų, viskas būtų gerai, bet prieš finalinius bandymus pareguliuotas bolidas niekaip negalėjo priversti padangų dirbti.
„Force India”: Nico Hulkenbergas 5 Sergio Perezas 7
Komandoje visi laimingi, tiesą pasakius niekas iš jų nesitikėjo taip gerai pasirodyti, jie tikėjosi būti top 10, bet kad net 5, sako, ne. Perezas savo ruožtu taip pat skundėsi, kad nepavyko gerai parinkti balanso tarp priekio ir galo, tad padangos tai vienos tai kitos kaito, todėl geriau pasirodyti negalėjo, nors kaip ir Nico džiaugėsi pasiekimais ir tikisi parsivežti daug taškų. Tai turbūt viena iš nedaugelio komandų, kuri nenori, kad būtų šlapios lenktynės.
„Toro Rosso”: Carlosas Sainzas 6 Daniilas Kvyatas 8
Sainzas džiaugėsi, kad pavyko geriau pasirodyti už naująjį kolegą, nors kaip pats sakė, jam truputį sutrukdė Kimis iš „Ferrari” antroje dalyje, tačiau dėka Kimio gedimo, jis pakyla į 6 starto poziciją, nors iškovojo 7. Beje „paddocke” kalbama, kad „Renault” pasirašė variklių tiekimo sutartis ir su šia komanda ir jau nuo kitų metų jie vėl bus su „Renault” varikliu, o ne su „Ferrariu” iš kurio daug tikėjosi, bet visgi pernykštis variklis neprilygsta šiemetinėms jėgainėms.
„McLaren”: Fernandas Alonsas 9 Jensonas Buttonas 13
Kvalifikacija visada skausminga šiai komandai, nors su vienu bolidu pavyko papulti į 3 kvalifikacijos dalį, tačiau ten tikėjosi būti su abiem. Prieš šį etapą daug straipsnių buvo pasirodę tiek iš vadovų komandos, tiek iš lenktyninkų, kad kur kur bet čia jie tikrai bus arti lyderių, tačiau kvalifikacija viską sustatė į vietas, matysim, kas bus per lenktynes. Buttonas sakė, kad užblokavo ratus, keletoje vietų, tad ten ir prarado visą laiką, o tai įvyko dėl blogo bolido derinimo, jam visą savaitgalį blokuojasi priekiniai ratai.
„Williams”: Valtteri Bottas 10 Felipe Massa 14
Ši trasa beveik visada nedėkinga šiai komandai, ji visad stengiasi sukurti bolidą generuojantį kuo mažesnį oro srauto pasipriešinimą, tad jiem visada geriau sekasi greitose trasose, o čia tiesiog labai daug lėtų posukių, tad rezultatai tokie, kokių ir tikėjosi ši komanda. Kitą met, kai bus platesnės padangos ir geresnis mechaninis sukibimas, komanda tikisi pasirodyti geriau, bet reikia nepamiršti, kad padangos bus vienodos visiems, tad šiai komandai turbūt reikia pamastyti ir apie kitus akcentus įtakojančius pasirodymus panašaus tipo trasose, visgi miesto trasų vis daugėja F1 kalendoriuje.
„Haas F1”: Estebanas Gutierrezas 12, Romainas Grosjeanas 15
Pirmas kartas šiemet, kai Gutierrezas nugalėjo savo kolegą kvalifikacijoje, tad šis vyrukas buvo labai laimingas ir patenkintas savo pasirodymu. Kvalifikavosi abu bolidai gana gerai, tad taškai neatrodo misija neįmanoma, ypač jei bus lietaus, beto Monake dažnas svečias trasoje saugos automobilis, o virtualus saugos automobilis buvo naudojamas ne kartą ir ne du treniruočių metu, tad reikės strategam pasukti galvas ir komanda gali tikėtis tikrai aukštų pozicijų.
„Renault”: Kevinas Magnussenas 16 Jolyonas Palmeris 18
Vis dar nėra jokios informacijos apie nuobaudą Kevinui, dėl to, kad šis išvažiavo į trasą degant raudonam šviesaforo signalui gale techninio aptarnavimo juostos, tad šis vyrukas gali būti nustumtas į patį galą. Žiūrint pakartojimus, lenktynininkas turėjo tik keletą sekundės dalių pastebėti raudoną šviesą, turbūt dėl to iki šiol nėra jokio nuosprendžio. Komanda nėra patenkinta savo pasirodymu, o kalta čia visgi važiuoklė, nes gamintojas mato, kad variklis dirba gerai, „Red Bull” antram etape iš eilės rodo, ką galima nuveikti turint bolide jų variklį, tad komandai reikia sėsti prie braižymo lentos ir kiek įmanoma greičiau tobulinti tai ką turi. Dėl pergalių kovoti šiemet panašu neteks, tačiau dėl taškų tikrai įmanoma.
„Sauber”: Marcusas Ericssonas 17 Felipe Nasras 22
Marcusas tik 0,04 s dalies pralošė „Renault” atstovui ir taip nepateko į 2 kvalifikacijos dalį, tad šiuo rezultatu komanda visai patenkinta. Jų finansinė padėtis yra išties bloga, tad kaip sakė komandos atstovai, reik išmokti džiaugtis tuo, ką gali pasiekti. Felipei sugedo variklis dar pačioje kvalifikacijos pradžioje, tai iššaukė raudoną vėliavą, o tai yra labai bloga žinia „Ferrari”. Nasrui teks startuoti iš pačio galo, nebent Magnussenas gaus baudą, tiesa, Nasras dar turi pasirinkimą startuoti iš techninės aptarnavimo juostos.
„Manor”: Rio Haryanto 19 Pascalis Wehrleinas 20
Iki šiol Pascalis buvo vertinamas, kaip būsima šio sporto šakos žvaigždė, tačiau apžvalgininkai vis dažniau pastebi, kad Rio visai nenusileidžia savo kolegai, o kaip tik apie jį buvo kalbama, kad jis gali neužbaigti sezono už šios komandos bolido vairo. Jei Rio taip ir toliau kovos ir nenusileis savo kolegai, o netgi jį ir įveiks, tada gali tekti Pascaliui rūpintis dėl vietos. Tiesa Pascalis kaltino dvi raudonas vėliavas pačioje pradžioje, ir sakė, kad jos jam labai sumaišė.
Laukiam 15 valandos, kai startuos lenktynės, gero savaitgalio. Lentelę su kvalifikacijos rezultatais rasite čia.
Smgiai susiskaite 🙂