„Mercedes” komandos vadovas Toto Wolffas išreiškė susirūpinimą dėl pernelyg didelio Formulės 1 dėmesio saugumu. Jis priminė, kad anksčiau lenktynininkams buvo leidžiama lenktyniauti sudėtingomis sąlygomis, taip pat dar negalėjo pasakyti savo nuomonės apie Halo sistemą. Jos naudojimas lenktynėse vėl bus aptartas šį ketvirtadienį Ženevoje.
Tuo tarpu komandos narys Lewisas Hamiltonas sušvelnino savo poziciją dėl Halo sistemos ir ją vertina palankiai, po to, kai penktadienį peržiūrėjo FIA sistemos pristatymą.
Vengrijos GP kvalifikacija buvo kelis kartus atidėta, kai prasidėjo stipri liūtis. Iš viso dėl lietaus kvalifikacija truko apie pusantros valandos. 2014 m. Japonijos GP incidentas su Jules Bianchi įvyko panašiomis sąlygomis, kai stipraus lietaus metu dvigubų geltonų vėliavų fazės metu prancūzas sulėtino nepakankamai ir įvyko tragiška avarija. Tai buvo pirmoji Formulės 1 piloto mirtis trasoje po 1994 m. įvykių.
Po šių įvykių FIA ėmėsi papildomų saugumo priemonių, tarp kurių ir ypatingas saugumas lietaus sąlygomis. Šių metų Didžiosios Britanijos lenktynių startas buvo duotas už saugos automobilio, nes trasa buvo šlapia.
„Po J. Bianchi mirties Formulės 1 lenktynėse imtasi itin didelių saugumo priemonių, kurias matome ir pastaruoju metu,” – teigė „Mercedes” vadovas. „Mes galime tai suprasti, tačiau tuo pačiu turime sugrįžti prie to, kas yra automobilių sportas – geriausi lenktynininkai su greičiausiais automobiliais sunkiausiomis sąlygomis. Jie gali jas suvaldyti.”
T. Wolffas sutinka, kad Vengrijoje kvalifikacija turėjo būti atidėta, tačiau jis laikosi visai kitokios nuomonės dėl Didžiosios Britanijos lenktynių starto. „Mes turėjome leisti lenktynininkams varžytis iš karto po pirmo ar antro rato. Aš būčiau leidęs vykdyti ir startą iš vietos, tai būtų nuostabios akimirkos žiūrovams,” – tikino vokietis.
Apie Halo sistemą T. Wolffas taip pat turėjo atskirą nuomonę. „Kad ir kas turi būti padaryta dėl saugumo, tai turi būti padaryta, kad ir kaip tai atrodytų. Nemanau, kad ši sistema tinka Formulės 1, lenktynininkų ar automobilių įvaizdžiui, tačiau suprantu, kad saugumas turi būti pirmoje vietoje. FIA Halo sistemos pristatymas atrodo įtikinamai, tačiau aš norėčiau pamatyti, kaip visa tai atrodytų degančiame ir apsivertusiame automobilyje.”
Dėl UK starto tai jau tikrai apsi’TenWall’ino FIA ir visa jų chebra