Praėjusio savaitgalio Vengrijos GP, kaip ir dera nelyjant lietui buvo gana nuobodokas, lenkti čia beveik neįmanoma. Pasak kai kurių F1 pasaulio ekspertų, kad Hungaroringo trasoje galėtum atlikti lenkimą, reikia būti ne mažiau 3 sekundėm per ratą greitesniu už varžovą. Tačiau gana migdantį etapą vainikavo Kimi Raikkoneno ir Maxo Verstappeno kova paskutinius ratus.
Nors, pasak bandančiojo aplenkti Kimio, Verstappenas keitė gynybinę trajektoriją keletą kartų, nors taisyklės leidžia tik vieną kartą, Maxo gynėjų pusėn stojo ne tik „Red Bull” atstovai. Žinoma nenuostabu, kai Maxo gynybą kieta ir puikia vadina komandos vadovas Christianas Horneris, tačiau Maxo gynybos nepasmerkė ir Kimio komandos kolega Sebastianas Vettelis.
„Klausykite, aš manau mes čia lenktyniaujam. Viena iš Maxo stiprybių ir yra jo agresyvumas, žinoma kartais tu persistengi, tačiau aš esu prieš nuobaudas ir labai sudėtingų taisyklių knygą. Aš manau tai kvaila ir žmonės iš kitų lenktynių serijų iš mūsų dėl to juokiasi.
Mums šioje vietoje yra sunkoka, nes mes ( lenktynininkai, red.past. ) nelabai ką galime pakeisti. Aš manau jis nurims, duokite jam šiek tiek laiko. Bet vėlgi tai yra viena jo (Maxo, red past.) stiprybių, žinoma kai esi už tokio varžovo ir jis juda tai į vieną pusę tai į kitą nėra labai smagu, bet Kimis yra vienas sąžiningiausių pilotų rikiuotėje, bet visgi kartais taip jau nutinka.
Lenktynės ilgos, sezonas taip pat ilgas ir esu tikras jie dar susitiks”,- baigė Vettelis.
Tuo tarpu Kimi Raikkonenas yra truputį kitokios nuomonės.
„Kam kurti taisykles, jei jos negalioja visada ar ne visiem pilotams. Aš mačiau, kaip jis pajudėjo į dešinę, tada aš nusprendžiau lenkti per kairę pusę, tačiau kai vyrukas priekyje nusprendė grįžti, aš padariau viską, kad tik išvengčiau avarijos.
Kai tik aš pasirinkau trajektoriją, negalima staiga atsirasti joje. Labai gerai, kad aš sugebėjau kaip ir išvengti kontakto su juo.
Ne man spręsti ar jis elgėsi teisingai ar ne. Tačiau aš matęs kai pilotai nubaudžiami už mažesnes klaidas.
Esu nusivylęs, nes negalėjau jo aplenkti ir pasivyti likusių priekyje, bolidas buvo labai gerai valdomas ir mano tempas buvo tikrai konkurencingas.”
Verstappenas visą situaciją pakomentavo truputį kitaip: „Aš manau viskas buvo sąžininga. Aš keičiau trajektoriją tik vieną kartą. Būtų keista, jei būčiau dėl to nubaustas. Aš mačiau kur jis važiuoja, jis labai optimistiškai nusprendė lenkti vidine trajektorija, tai aš ten ir pasukau, dėl to jis turėjo stabdyti – užblokavo ratus ir kliudė mano bolido galą, arba kliudė mano galinę padangą, nežinau tiksliai. Visko būna.
Aš tiesiog važiavau savo lenktynes.”