Carlosas Sainzas įsitikinęs, kad variklio galios trūkumas „Toro Rosso” bolide, padėjo jam tapti stipresniu ir geresniu pilotu, nuo įžengimo į Formulę 1 praėjusiame sezone.
„Toro Rosso” pernai naudojo mažai patobulintą, galios prasme, ir nepatikimą „Renault F1” variklį. Šiemet italų komanda naudoja „Ferrari” variklį, tačiau jis yra vienų metų senumo ir daugiau netobulinamas. „Mercedes”, „Ferrari”, „Renault” ir „Honda” plėtoja ir atnaujina savo variklius, o pernykštis „Ferrari” agregatas pagal savo pajėgumą jau yra netoli rikiuotės galo.
„Aš Formulėje 1 lenktyniauju jau du sezonus, su labai silpnais varikliais, kurie turi mažiausią maksimalų greitį iš visų komandų ir tiesą sakant, tai mane padarė stipresniu,”
„Palyginti su praėjusių metų pradžia, lenktynėse as esu kitoks pilotas. Išmokau kaip reikia tvarkytis su daugeliu dalykų lenktynėse, o mano rezultatai pastaruoju metu tai įrodo. Dabar aš galiu išspausti šiek tiek daugiau, negu maniau, kad įmanoma. Tokios situacijos užgrūdina, padaro stipresniu ir pastovesniu pilotu lenktynėse.” – kalbėjo Carlosas Sainzas.
Ispanas pelnė taškus šešiose iš paskutinių aštuonių lenktynių, kai jo komandos draugas Danilas Kvyatas taškus pelnė tik dvejose lenktynėse per tokį pat laikotarpį. C. Sainzas sako, kad žino, jog dėl „Toro Rosso” galios trūkumo jis negali daryti klaidų, nes jas ištaisyti būtų per sunku, dėl maksimalaus greičio trūkumo.
„Tu privalai daryti kuo mažiau klaidų, jei tik pamatai, jog yra galimbė aplenkti, turi kantriai laukti savo šanso. Tai gali būti vienas ir vienintelis šansas visose lenktynėse, kad aplenktum „Renault”, kai atlieki savo sustojimą, o jie yra su senomis padangomis. Net jei trūksta maksimalus greičio, reikia bandyti būti greitesniam kitur. Tokios situacijos mane daro stipresniu ir labiau patyrusiu, bei leidžia man judėti į priekį.”