

FIA jau keletą varžybų savaitgalių taikė skirtingą praktiką, kaip priversti pilotus nekirsti posūkio visais keturiais ratais už trasos ribų, nors yra nepritariančiųjų tam, tačiau FIA sako, kad šios pozicijos jie nekeis.
Austrijoje trasos posūkius juosė labai aukšti bordiūrai, jie buvo tokie aukšti, kad kertant juos keletą ratų iš eilės lūžo bolidų pakabos. Vokietijoje buvo sumontuoti davikliai, kurie sekė ar buvo kertama trasos ribos visais keturiais ratais ar ne ir dėl to sekė įspėjimai lenktynių metu, arba greito rato laiko panaikinimas kvalifikacijoje.
Toto Wolffas spaudai sakė, kad tai yra netinkama praktika. „Leiskite jiems lenktyniauti. Lenktyniavimas patinka žiūrovams, niekas nesupranta kai rato laikas yra anuliuojamas, nes kažkas posūkį kirto dvejais centimetrais per daug. Vokietijoje viskas vyko kvailai. Taisyklės buvo pakeistos tris kartus.”
Kad tai nėra tinkama praktika pritaria ir kiti komandų vadovai, pavyzdžiui Christianas Horneris iš „Red Bull”.
Tuo tarpu lenktynių vadovas Charlis Whitingas sako, kad jie nesiruošia keistis:”Jei mes leisime visiems kirsti trasos ribas kiek jie nori, tai tuojau gausime visai kitą trasą, kuri bus greitesnė, su mažesnėm saugumo juostom. Mums tai nepriimtina”.