„Ferrari” ir Fiat Chrysler automobilių koncerno prezidentas mestelėjo keletą užuominų, kad jis rimtai svarsto apie „Alfa Romeo” sugrįžimą, panašia forma kaip „Red Bull” ir „Toro Rosso”.
„Alfa Romeo” yra valdoma „Ferrari” tėvinės kompanijos FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ir paskutinį kartą Formulėje 1 kaip konstruktorius dalyvavo 1985 metais, bet S. Marchione ne kartą sakė, kad norėtų šį prekinį ženklą grąžinti į sportą.
Šią savaitę jis dar kartą pakartojo savo komentarus ir mano, kad tai galėtų būti terpė jauniems Italijos lenktynininkams patekti į Formulę 1 ir „Ferrari” – panašiu principu kaip „Toro Rosso” ir „Red Bull”, bei dalintis komponentais su „Ferrari”, kaip pastaroji dabar daro su „Haas” ekipa.
„”Alfa Romeo” Formulėje 1 galėtų būti puiki terpė jauniesiems Italijos lenktynininkams,” teigė S. Marchione, tą pačią dieną kai paskelbė, kad Antonio Giovinazzi bus trečiasis komandos pilotas.
„Pats geriausias, Giovinazzi, dabar yra kaip tik su mumis, bet yra ir kitų pilotų be jo, ir jiems sunkiai sekasi rasti vietą. „Alfa Romeo” labiau nei dabartiniai mūsų klientai „Sauber” ir „Haas” galėtų pasiulyti tokią vietą. „Alfa Romeo” sugrįžimui yra pakankamai vietos, tačiau greičiausiai tai įvyktų bendradarbiaujant su „Ferrari””.
„Alfa Romeo” šiuo metu reikėtų pagerinti pardavimus ir uždirbti daugiau pinigų, jeigu nori turėti savo komandą.
„Ne dabar, nes pirmiausiai Alfa turi uždirbti pinigų iš pardavimų už Giulia ir Stelvio modelius.”