Su finansinėmis bėdomis susidūrusios „Manor” ekipos viltys spėti pasirengti naujam sezonui žlugo, kadangi komandos pirkėjo rasti taip ir nepavyko Tiesa, kai kurių šaltinių teigimu, susidomėjusių ekipos įsigijimu potencialių pirkėjų buvo, tačiau pardavimo sąlygos netenkino ekipos savininkų.
Komandos personalas buvo paliktas darbo vietose iki sausio pabaigos, tikintis, kad investuotojas bus rastas, tačiau dabar jau aišku, kad „Manor” niekas iki galutinio termino įsigyti nespėjo.
Tiesa, menka teorinė viltis, kad kiek vėliau „Manor” „likučius” įsigys naujas investuotojas, dar yra, tačiau, tokiu atveju, komanda niekaip nesuspėtų parengti bolido pirmajam sezono etapui Australijoje, kuris vyks kovo 26 dieną.
„Manor” pasitraukimas reiškia, kad 2017 m. sezone dalyvaus tik 10 komandų.
2016 m. sezone „Manor” iškovojo vieną tašką, kurį pelnė Pascalis Wherleinas Austrijos GP, ir realiai pretendavo į piniginę išmoką už dešimtą vietą konstruktorių įskaitoje, tačiau sezono pabaigoje Felipe Nasras atvežė du taškus „Sauber” ekipai, kas lėmė, kad iš čempionato besitraukianti komanda prarado premiją ir pateko į nepavydėtiną finansinę padėtį.
„Manor” buvo paskutinė čempionate likusi komanda iš keturių naujokių, kurioms buvo leista startuoti 2010 m. „US F1” projektas žlugo taip ir nespėjęs debiutuoti, „HRT” gyvavo tris sezonus, tuo tarpu „Lotus” (2012 pervadinta į „Caterham”) iš sporto pasitraukė po 2014 m. sezono.
Tiesa, „Manor” 2010 m. sezone debiutavo „Virgin” vardu, kurią valdė milijardierius Richardas Bransonas. Šiam pasitraukus, komandą perėmė rusų investuotojai, ją pervadinę į „Marussia”. 2014 m. sezono pabaigoje komandą nupirko britų investuotojas Stephenas Fitzpatrickas, pervadinęs ją „Manor”.
.
Iš posto išspirto senio vadovavimo ir „genialaus” lėšų skirstymo vaisiai… 🙂
Gal Liberty koki sansa suteiks, bet aisku jei nera pinigu, tai nieko ir nebus
Formulė dabar per brangi. Bet BE buvo gudrus tuo, kad jis prizinį fondą dalino tik tiems, kurie pakankamai investavo, kad jį užsidirbtų, o ne tik freeraidintų. Problema, tik, kad tos lubos kiek per aukštos iš viso formulėj lenktyniaut. Reikia subalansuot šitą dalyką, nes formulėj turėtų būt 13 komandų ir dar porą norinčių lenktyniaut. Žiūrėsim kaip naujai valdžiai seksis to balanso pasiekt.
Teisingi pastebėjimai, bet „gudrusis” Bernis per savo ilgą karjerą taip ir nesugebėjo įsisąmoninti elementarios tiesos, kad šitame labai brangiame sporte reikia tolygiau skirstyti lėšas. Tuo tarpu neturtingos komandos (todėl ir neturtingos, kad neturėjo stambių investuotojų ir rėmėjų) net ir neturėjo galimybės investuoti, tobuėti ir kilti rikiuotėje, kadangi prizinio fondo pinigų arba negaudavo, arba gaudavo trupinius. Žodžiu, užburtas ratas: pinigų negaunu, nes neinvestuoju, neinvestuoju, nes negaunu pinigų. Godaus senio smegenėlėms tą buvo per sunku suvokti. Kaip ir tai, kad ekonominio pakilimo burbulas sprogo jau senokai ir niekas jam iš oro nemokės prieškrizinių pinigų už lenktynių organizavimą, kai net arabų šeichai jau pradeda skaičiuoti. Gaila, kad nebuvo išspirtas anksčiau.
evbi > Tai aš maždaug tą ir sakau 🙂 BE turėjo užduotį maksimizuot pelną, tą jis ir darė. Nors, greičiausiai, jam svarbiausia buvo valdžia. Anyways, dabartinis modelis reikalauja pertvarkymo. Bet nieko drąstiško, tiesiog užtikrint visiems dalyviams kažkokią pyrago dalį, bet ne per didelį, kad dar būtų paskata stengtis ir nebūtų tik, kad atvažiuoju į lenktynes su bet kuo, pasiimu pinigus ir out, taip F1 prestižas išnyks per sezoną ar du. Reikia balanso ir protingų sprendimų. Panašu, kad galvos geros, bet žiūrėsim kaip triumviratui seksis valdyt, nes ambicijų turės visi ir neduok die pradės rietis ten viršuj, tai tuomet net BE neatrodys toks evil.
Buvo kalbu, kad zada is Ferrari nuimti, dali pinigu, uz praeities nuopelnus, tai tuos pinigus gal ir panaudos, silpnesniu komandu pafinansavimui, Ferrari gauna apie 100MLN. Tai jeigu yra 10 komandu, tuos pinigus tada turetu kazkaip paskirstyti, kad nebutu nuskriaustu. Bet cia dar tik fantazijos greiciausiai
tos lubos turi ir savo minusu, didziosios komandos nelabai nori, kad jos butu labai zemai, nes tada atsiranda galimybe nugaleti kad ir tiem patiem sauber ar manor ar dar kokiai komandai. o tokiem grandam kaip mercedes, ar ferrari to visai nereik, jie turi buti priekyje, jei jie prades but pastoviai vidury jie pabegs, kaip jau pabego kruva gamintoju: toyota, honda, bmw ir t.t. ir pan. egzistuoja ta tokia teorine galimybe, kad visi bus lygus, ir bus kova kiekvienam rate ir tada daugiausia lems pilotas, bet velgi tada dingsta tas brando galios zenklas, kuris reikalingas gamintojam