Mercedes pranešė dirbanti prie to, kad bolidų variklių garsas būtų kuo didesnis.
Nuo 2014, kai buvo pristatytas naujas formulės 1 variklių formatas dauguma pilotų ir žiūrovų skundžiasi, kad formulė 1 prarado dalį savo žavesio, nes negirdimas ausis kurtinantis variklių gausmas. Šiemet varikliai truputį pagarsėjo, dėl atskiro išmetamųjų dujų vamzdžio, testavimų metu buvo nustatyta, kad nuo ankstesnio 124 db skleidžiamo triukšmo ši naujovė leido pagarsėti iki 128 db, beje V8 varikliai skleisdavo 129,5 db garsą. Sakoma, kad stebint varžybas trasoje galima justi ta 4db padidėjimą, tačiau iki buvusio ausis kurtinančio V8 dar trūksta.
„Mes turime dirbti, kad triukšmas būtų didesnis, mano manymu taip ir turi būti, dabar yra žengtas žingsnis priekin, tačiau dar yra kur tobulėti. Mes turime keletą idėjų ties kuriomis ir dirbame, kad garsas padidėtų kur kas labiau” sakė Paddy Lowe Mercedes komandos technikos vadovas.
„Žiūrovai labai skundžiasi, kad mes turime taupyti kurą varžybų metu, bet tiesa ta, kad mes visad taip darėme, niekada nebuvo naudinga važiuoti nuspaudus pedalą iki dugno, o ir dabar tai kiek mes to kuro stengiamės taupyti, nėra tokia jau esminė bėda. Dabar mes taupome tik truputi daugiau, nei anksčiau, o ir kaskart atnaujinus jėgainę ir padarius ją ekonomiškesnę mes taupome vis mažiau. Kai šią idėją pristatė, tai buvo sutarta, kad kasmet mes naudosime vis mažiau kuro, pirmas kriterijus buvo 100 kg varžybom, šiemet, mes turėtume naudoti 98 kg, tačiau mes ir toliau naudojame tą patį 100 kg, nors yra norinčių ir 105 kg.”
Kad ir decibelai panasus i V8, bet garsas ne kiek nepanasus. Aisku 3 metai, jau pripratom ir prie tylesniu varikliu 😀
zinok man irgi tie decibelai labai uzkliuvo, kad tik 1.5 skirtumas, bet dar pats ir garso intensyvumas irgi turi reiksmes, anksciau bolidai zviege, dabar daug zemesnis garsas, gal todel garso skirtumas yra, o skaiciai labai jau panasus, fizika senai mokiaus, tai dabar labai viska atgamint apie ta garsa jau ner lengva 😀