Nors visi dar laukiame, kaip keisis mūsų mylima Formulė 1, kai naujieji savininkai įgaus visiškas teises kontroliuoti sportą, tačiau keletas esminių jų planų jau seniai yra aiškūs.
Vienas jų yra lenktynių kalendoriaus ilginimas. Iki šiol ilgiausias sezonas turėjo 21 lenktynes, ir nors komandos vis pasisako, kad tai jau yra maksimalus skaičius GP per metus, tačiau Rossas Brawnas yra kitokios nuomonės. Jo manymu komandos susitvarkytų su 25 GP be didesnių sunkumų.
Tiesa tas pats Rossas Brawnas, kai dar buvo komandos vadovas taip pat sakydavo, kad sezono ilginimas yra neįmanomas, mat tuo metu jo pavaldiniai jau dirba per daug.
„Liberty” mano, kad F1 komandos gali pasamdyti daugiau darbuotojų ir įgyvendinti darbuotojų rotaciją. Tai būtų tarsi pamaininis darbas, tiesiog būtu dirbama pavyzdžiui kas antrą GP.
Tokia sistema yra įgyvendinta „NASCAR” serijoje ir viskas vyksta sklandžiai, o ten lenktyninių savaitgalių yra 36 per vieną sezoną. Tik reikia nepamiršti, kad „NASCAR” nepalieka JAV ribų.
Ilgesnis kalendorius fanams kelia dvejopus jausmus, visi norėtų, kad čempionatas vyktų ilgiau, jei jame bus keli lygiaverčiai varžovai kovojantys dėl čempiono vardo, kaip kad pavyzdžiui pernai, čempionas paaiškėjo paskutiniame etape. Tačiau, jei bus vienas dominuojantis pilotas, tai gali būti, kad paskutinius 10 etapų teks stebėti jau žinant kas yra čempionas, o tai – nežavi.
Komandos išsako vieną pagrindinę priežastį, dėl ko jie nenori ilgesnio kalendoriaus: jie nenori investuoti į didesnį darbuotojų skaičių, jei po metų ar dviejų vėl bus trumpinamas sezonas. Trumpai tariant, jei būtų pasirašomas ilgesnio sezono susitarimas, kuris galios ilgą laiką, komandos per daug neprieštarautų.
Kaip skelbia F1 be dabar esančių trasų įtrauktų į ateinančio sezono kalendorių, pasaulyje yra dar 15 žiedų kurios turi visą reikiamą infrastruktūrą tam, kad pas juos atvyktų Formulė 1. Šios trasos išsibarstę po visą pasaulį: Indianapolio trasa JAV, Stanbulo žiedas Turkijoje, Fuji esanti Japonijoje, Nurburgringas Vokietijoje ir dar daugelis kitų.
Dabar kai sutartimis su trasomis nesirūpins Bernie Ecclestone, kuris garsėjo tuo, kad trasų savininkus užversdavo nepakeliamais mokesčiais, galbūt bus pasiūlytos geresnės sąlygos tiek GP rengėjams, tiek bilietai į GP savaitgalį trasoje atpigs, o tai patiktų ne vienam iš mūsų.