„Ferrari” mano, kad nuo „Mercedes” atsilieka 0,1 sekundės

0
@ScuderiaFerrari

[media-credit name=”@ScuderiaFerrari” link=”https://www.facebook.com/ScuderiaFerrari/?fref=ts” align=”alignnone” width=”768″]vettel-unreliability-f1_3442634[/media-credit]

Maurizio Arrivabene tiki, kad Ferrari komanda nuo Mercedes atsilieka tik viena dešimtąja sekundės dalimi, nepaisant stipraus Nico Rosbergo dominavimo Kinijos GP.

Reklama

Po dviejų Ferrari pilotų susidūrimo Kinijos GP metu, šie vistiek sugebėjo komandai iškovoti daug taškų, Sebastianas Vettelis finišavo antras, Kimi Raikkonenas – penktas. M. Arrivabene sako, kad jeigu ne tas incidentas, Ferrari būtų metę rimtesnę kova Mercedes ekipai.

„Kvalifikacijoje mes galime taikytis į „pole” poziciją,” Arrivabene sakė Motorsport.com. „Pagal mūsų skaičiavimus, mes turėjome būti maždaug vieną dešimtąją sekundės už Mercedes. Šis atsilikimas galėjo būti panaikintas su paskutiniu važiavimu, trečiojoje kvalifikacijos dalyje. Bet tai neįvyko.”

Arrivabene sako, kad abu pilotai sunkiai dirba, kad Ferrari galėtų priartėti prie Mercedes. Italų ekipos vadovas išskyrė momentą, kaip Sebastianas Vettelis priėmė žaibišką sprendimą aplenkti du pilotus prie įvažiavimo į aptarnavimo zoną.

„Kimis ir Sebastianas sunkiai dirba, jie reguliariai lankosi mūsų bazėje Maranello ir labai daug laiko praleidžia su savo inžinieriais. Kvalifikacijos metu buvo klaidų, bet lenktynėse jie pasirodė gerai. Aš taip pat pamačiau nuostabų dalyką, kurį atliko Sebastianas Vettelis – prieš aptarnavimo zoną aplenkęs du pilotus. Jis pademonstravo kodėl jo atlyginimas yra didesnis negu Carloso Sainzo.”

Kinijos GP buvo vienintelės lenktynės, kuriose Ferrari pavyko pasiekti finišą su abiem bolidais. Arrivabene sako, kad patikimumą teko aukoti dėl variklio efektyvumo, kurį jiems pavyko pasiekti žiemos atostogų metu.

„Mūsų bolidas yra geras. Kai praėjusiais metais mes planavome darbus dėl 2016 metų bolido kūrimo, mes turėjome du pasirinkimus:  teikti pirmenybę patikimumui arba jėgainės efektyvumui. Pasirinkome antrąjį variantą, nes norime pasivyti Mercedes. Priešingai nei mes, Mercedes gali dirbti prie patikimumo gerinimo, kadangi turi labai efektyvų jėgos agregatą. Bet tiesą sakant mes žinojome, kad stipriai rizikuojame rinkdamiesi tobulinti vien tik jėgainės efektyvumą.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia