Ar daugelis pamena laikus, kai nesunaikinamos padangos ištempdavo visą lenktynių distanciją? Formulės 1 specialistai sako, kad šiemet gali būti tokių GP, kai pirmas sustojimas įvyks paskutinio rato metu. Jis bus atliekamas tik todėl, kad būtina panaudoti 2 skirtingo mišinio padangų komplektus lenktynių metu, jei nelyja.
Paskutinis toks lenktynių scenarijus buvo 2010 metais Italijoje, kai Sebastianas Vettelis sustojo paskutiniame rate, prieš tai įveikęs 52 ratus su minkšto mišinio padangomis. Paskutiniam ratui vokietis užsidėjo kieto mišinio padangų komplektą ir jam pavyko finišuoti 4.
Paulas Hembery, „Pirelli” motosporto direktorius, sako, kad po to, kai FIA nurodė pagaminti ilgiau „dirbančias” padangas, toks scenarijus labai tikėtinas tikrai ne viename šių metų etape.
„Žinoma, kai kada gali būti ekstremalios sąlygos, pavyzdžiui, labai aukšta temperatūra čia Barselonoje, ar Silverstoune, bet normaliomis sąlygomis mes tikimės vieno sustojimo lenktynių.”
Taip pat Paulas sako, kad atšaukti dabartines taisykles, kurios reikalauja panaudoti bent po vieną dviejų skirtingų mišinių padangų komplektą, negalima, – „Tokiu atveju jie visi važiuos ir niekas nesustos”.
Šie metai yra pirmieji iš paskutinės trijų metų sutarties tarp „Pirelli” ir „Formulės 1”. Vienintelis pasikeitęs faktorius yra tas, kad „Formulė 1” nuo dabar priklauso „Liberty Media”, tad Hembery nori kuo greičiau išsiaiškinti, kokiu keliu nori sukti naujieji savininkai, kad „Pirelli” spėtų laiku paruošti padangas sekančiam sezonui. Taip pat, ar šio sporto ateities viziją vienodai mato tiek „Liberty”, tiek „Pirelli”.