Dėl bolidų važiuoklės legalumo diskusijos vyksta jau ne pirmą savaitę, o „Ferrari” kreipėsi į FIA išaiškinimo, kas yra legalu, o kas ne.
Formulėje 1 negali būti aktyvios važiuoklės – ne taip kaip mūsų įprastuose gatvės automobiliuose, kuriuose yra įvairių traukių, amortizatorių, spyruoklių, kurie važiavimą keliu daro kuo patogesniu.
Tam, kad Formulės 1 bolidai taip pat geriau sugertų smūgius į trasos kraštus, ar kelio nelygumus, ir taip automobilis būtų stabilesnis inžinieriai ieško vis naujų sprendimų. Prieš šį sezoną pradėjo sklisti kalbos, jog kai kurios komandos įtaria, kad jų konkurentai ėmėsi neleistinų veiksmų šioje srityje.
Pasirodė pranešimų, kad savo važiuokles prieš etapą Australijoje turėjo pakoreguoti „Red Bull” ir „Force India”.
„Mercedes” ir „Toro Rosso” važiuoklės taip pat buvo aptariamos garsiai, bet, panašu, kad kol kas viskas su jais tvarkoje.
Toto Wolffas: „Taisyklių išaiškinime nėra nieko tokio, kas verstų mus koreguoti savo važiuoklę, ar kad įrodytų, jog mes įgauname pranašumo dėl nelegalių sprendimų.”
Christinas Horneris taip pat į klausimus vengė atsakinėti ir neatviravo ką jiems teko koreguoti:” Mūsų naudojama sistema neduoda labai didelės įtakos bendram bolido efektyvumui”.