Po pirmųjų šio sezono lenktynių Australijoje lenktynininkai skundėsi labai pasunkėjusiais lenkimais trasoje. Praktiškai trasoje išskyrus pirmąjį ratą nematėme jokių lenkimų.
„Kokie dar lenkimai”, – atsakė Felipe Massa, paklaustas, ar labai sunku lenkti lenktynėse.
„Starto metu atlikau keletą (lenkimų – red. past.), tačiau vėliau aplenkti buvo labai sunku. Lenktynininkams tai (nauji automobiliai – red. past.) patinka, juos vairuoti labai smagu, tačiau bendrai lenkimai tapo žymiai sunkesni nei anksčiau”, – tikino brazilas.
Maxas Verstappenas taip pat pripažino, kad dabar lenkimai tapo labai sunkiai įvykdomi. „Labai sunku vairuoti ir būti arti kito lenktynininko. Manau, priartėjęs maždaug 2 sekundėmis prie konkurento tu tai pradedi jausti ir gali greitai sugadinti padangas”.
Kitas lenktynininkas, patyręs sunkumus priartėjus prie konkurento, buvo Valtteri Bottas. „Aš bandžiau priartėti arčiau, tačiau su didelėmis problemomis pradedi susidurti prie kito automobilio priartėjus per porą sekundžių. Tuomet posūkyje visiškai prarandi sukibimą. Tai tikrai žymiai prasčiau nei pernai. Gaila dėl tokios situacijos, nes tai neleis kovoti apylygiams automobiliams”, – skundėsi suomis.
Lewisas Hamiltonas priminė, kad kai išgirdo 2015 m. idėją pagerinti prispaudžiamąją automobilių jėgą, pavadino ją „blogiausiu dalyku”. Dabar jis teigia, kad buvo teisus.
„Aš pažįstu Formulės 1 lenktynes – čia visada bendrai sunku sekti kitą automobilį. Matau, kad ši situacija tapo dar blogesne, nei tikėjausi. Vis dar tikiuosi, kad nematysime traukinių trasose likusiame sezone. Nesu tikras, ar tai patiks žiūrovams, tačiau aš asmeniškai noriu būti arti kitų konkurentų ir jausti artimą kovą. Dabar mes lenktyniaujame tik techninio aptarnavimo zonoje”, – buvo kritiškas L. Hamiltonas.
Nes taisyklių priėmėjai niekada neklauso lenktynininkų, o klauso kažko kitko
nu lenktynininkai kartais bijo naujoviu, tai velgi