
Pirmosiose 2017 m. sezono lenktynėse Australijoje geriausią rato įveikimo laiką pademonstravo „Ferrari” pilotas Kimi Raikkonenas.
Suomis lenktynių pabaigoje (56 ratas) vieną Melburno trasos ratą sugebėjo įveikti per 1 minutę ir 26.538 sekundės bei vos 0.055 sekundės dalimis šioje kategorijoje aplenkė „Mercedes” naujoką Valtteri Bottą.
Trečią geriausią rato įveikimo laiką užfiksavo lenktynių nugalėtojas Sebastianas Vettelis („Ferrari”), kurio parodytas laikas buvo viena dešimtąja prastesnis nei komandos draugo K. Raikkoneno (1:26.638).
Pirmąjį penketuką šioje kategorijoje užbaigė atitinkamai Danilas Kvyatas iš „Toro Rosso” (1:26.711) ir Maxas Verstappenas iš „Red Bull” (1:26.964).
Įdomu, kad, be minėtų penkių pilotų, mažiau nei viena sekunde nuo K. Raikkoneno parodyto laiko sugebėjo atsilikti tik Lewisas Hamiltonas iš „Mercedes” (1:27.033).
Visų kitų pilotų atsilikimas viršijo vienos sekundės ribą.
Pastebėtina, kad 2016 m. sezone greičiausias lenktynių ratas Australijoje buvo beveik dviem su puse sekundės lėtesnis. Jį užfiksavęs „Red Bull” atstovas Danielis Ricciardo tada Melburno trasos ratą įveikė per 1 minutę ir 28.997 sekundės.
Jei lyginsime su analogišku 2015 m. pasiekimu, tai progresas dar ryškesnis, kadangi tais metais greičiausias L. Hamiltono užfiksuotas ratas buvo įveiktas per 1 min. ir 30.945 sek.
Vadinasi, per du metus Australijoje bolidai pagreitėjo 4,5 sekundės.
O jei į lyginimą įtrauksime ir 2014 m. statistiką, kai F1 pasikeitė variklių reglamentas ir debiutavo V6 hibridinės jėgainės, tai pamatysime, kad iš viso per keturis sezonus Australijoje bolidai lenktynių režimu pagreitėjo beveik 6 (!) sekundėmis.
2014 m. Melburne iš sporto jau pasitraukęs 2016 m. F1 čempionas Nico Rosbergas, pilotavęs „Mercedes”, greičiausią lenktynių ratą įveikė per 1 min. ir 32.478 sek.
Australijos GP greičiausi ratai:
Bet iki 4 žadėtų sekundžių trūksta….
Kad šiaip penkias sekundes žadėjo šiam sezonui 😀
O iki rekordinių 2004 m. iš viso kosmosas – tada buvo 1:24.125… 🙂
na tai bet ta 1:24 lenktyniu metu buvo uzfiksuota? nes rato iveikimo laika pagerino kvalifikacijoje ir gerokai 🙂 o del tu 4 sekundziu tai kaip vakar kalbejo sky, tai sako si trasa labai nedekinga, tad realiai kinijoje turetume matyt kazka panasaus
Mykolai> Taip, bet atsižvelgiant, kokiais varikliais važiavo tada ir kokiais – dabar, tai šių metų greitis jau gana įspūdingas.
Taip, suprantu, kad reikia atsižvelgti į techniką. Bet tokiu atveju galima suprasti, kad tokios greitos Formulės 1 kaip 2004 m. jau neturėsime..?
Turesime, manau, 2018 ar 2019 tikrai kris tas 2004 m. rekordas. 🙂