Vakar vykusiame Bahreino GP Valtteri Bottas buvo lėčiausias iš lyderių. Iškart po starto už jo susiformavo traukinukas, kurį sudarė net 4 sportininkai.
„Mercedes” komanda atskleidė, kokia buvo to priežastis. Pasirodo prieš GP startą sugedo generatorius, dėl šio nesklandumo buvo blogai sureguliuotas slėgis padangose. Kadangi ypač galinėms padangoms tas yra itin „skausminga”, iki pirmųjų sustojimų jis būtent dėl šios priežasties buvo per lėtas, lyginant su kitais pilotais.
„Sugedo mūsų generatorius, tuo metu, kai mes prieš startą ruošėme bolidą varžyboms, dėl to mes negalėjome sumažinti slėgio padangose, tad mūsų pilotas lenktynes pradėjo su visiškai netinkamu slėgiu padangose. Mes žinojome, kad jis dėl to kentės.
Sebastianui pakilus į antrą poziciją mes negalėjome nieko padaryti, o jiems atsirado proga sustoti anksčiau ir taip mus aplenkti.
Jie ta galimybe pasinaudojo ir taip laimėjo lenktynes.”,- kalbėjo komandos atstovas.
Bottas, kuris finišavo trečioje pozicijoje, sakė, kad jautėsi lyg padangos būtų padengtos daugybe mažų kamuoliukų.
„Aš tiksliai nežinau, kiek tiksliai buvo per didelis slėgis, bet jis skyrėsi tikrai ne vienu PSI (1 atmosfera =14.7 PSI).
Visi stengiasi pasiekti tai, kad padangų slėgis būtų kuo artimesnis minimalios „Pirelli” nurodytos vertės, o ir tai jau būna per daug.
Kai būna toks didelis slėgis padangose jos labai perkaista ir tau susidaro įspūdis, kad važiuoji ant daugybės mažų rutuliukų.
Jos (padangos) tiesiog nedirba taip, kaip turi.
Paprasčiausiai perkaista jų paviršius, nes su trasa kontaktuoja mažesnis padangos ploto paviršius, nei turėtų”,- kalbėjo Valtteri.
Visgi po sustojimo, kai Bottui buvo sumontuotos naujos padangos, su tinkamu slėgiu, keletą ratų jis sugebėjo spausti Vettelį ir netgi bandyti jį aplenkti, tačiau po to jo tempas vėl krito. Kokios tada buvo priežastys, komanda neatskleidžia.
tikrai, botas dar pradzioje galejo siaip ne taip priesintis veteliui, nors ir vaziavo ant rutuliuku, o antram stinte, mistika jau kazkokia, gi PSI nepridejo jau tada 🙂 gal dar komandos nelabai ismoko dirbti su padangom. Beje gal kas zino kokia tiksliai oro temp buvo per lenktynes. Nes tikrai netikiu aiskinimas visu, kad buvo karstos lenktynes 🙂
Spečiau, kad buvo apie 25-27, bet tiksliai nežinau
Visiskai pataikiau : AIR 25°C TRACK 28°C
tai lygininant su siu metu gp buvusiais ko gero karstos, o nuo trenkiu tai siluma gerokai skyres