F1news.lt siūlo detaliau panagrinėti ir palyginti Bahreino GP pilotų pozicijų pasikeitimus ir ratų laikus.
Įdomus pastebėjimas, Sebastianas Vettelis iki 10 rato važiavo antroje vietoje, pasukęs į aptarnavimo zoną atlikti ankstyvą sustojimą jis nukrito į vienuoliktą vietą. Jau 12-ąjame rate vokietis buvo septintoje vietoje, 13-ąjame rate – penktas, o 14-ąjame – pirmas. Per keturis lenktynių ratus iš vienuoliktos vietos tiesiai į pirmą. Žinoma, tam didelės įtakos turėjo saugos automobilis, tačiau žiūrint į grafikus atrodo pakankamai įspūdingai.
Lyginant lyderių laikus – stipriai išsiskyrė Lewisas Hamiltonas, kuris po antrojo savo sustojimo 41-ąjame rate, persijungė į puolimo rėžimą ir vienas po kito ratai buvo įveikiami viena sekunde greičiau nei lenktynių lyderio.
Siūlome atidžiau peržvelgti ir palyginti Jūsų palaikomus pilotus ir komandas.
Labai gerai matosi, kiek Lewis prarado laiko pit stope…bauda tikrai ateme jam galimybe pakovoti…keista klaida jo…matyt is desperacijos jau taip padare…
Taip matosi gerai, kad Vetelio aiskinimas, kad jam SC nepadejo is pirsto lauztas 🙂
Ši kart vetteliui sc padėjo , bet ar labai stipriai neaišku, nes jis po sustojimo važiavo 3 sekundėm greičiau už Bottas. Per Sky tai paminėjo vieną lapą prieš sc. Grafikų išeis tai irgi ryškiai matosi , iki sc jis jau buvo 5 atrodo
vettelis sake, kad nejaugi ir vel viska sc suknis, bet sikart viskas suveike