Panašu, kad sklandę gandai, jog „Sauber” ekipa kitais metais gali pereiti prie „Honda” jėgainių naudojimo, netrukus virs realybe.
Motorsport.com šaltinių duomenimis, derybos tarp šveicarų komandos ir japonų koncerno vyksta jau kurį laiką, tačiau itin paspartėjo kovo mėnesį, o šiuo metu derinamos paskutinės sandorio detalės.
Oficialaus pranešimo apie „Sauber” ir „Honda” bendradarbiavimą tikimasi sulaukti artimiausiomis dienomis.
„Sauber” komanda nuo 2010 m. sezono naudoja „Ferrari” jėgos agregatus. Su finansiniais sunkumais paskutiniais metais susidurianti ekipa, siekdama sumažinti išlaidas, yra priversta naudoti ne naujausios modifikacijos, o metų senumo italų gamintojo jėgaines.
2015 m. į Formulę 1 sugrįžusi ir su dideliais sunkumais kol kas susidurianti „Honda” iki šiol variklius tiekia tik vienai komandai – „McLaren”.
„McLaren” vadovas Ericas Boullieras praėjusią savaitę yra sakęs, jog britų ekipa neprieštarautų, jei „Honda” nuspręstų tiekti variklius ir antrai komandai, jei tai nepakenks tolesniam jų bendradarbiavimui.
Gal ir gerai, japonams bus mažiau spaudimo, o ir greičiau tobulins, kai dvi komandos daugiau km nuvažiuos ir duomenų surinks 🙂
Japonams nebus mažiau spaudimo, nes tinkama technika teks aprūpinti ne vieną, o greičiausiai dvi komanda.
O jeigu ant Sauberio nebūtų tų mistinių vibracijų ir jie geriau važiuotų už Mclaren? Uoj tai būtų …
Tai cia matyt Sauber gerai…pinigu prasme…aisku tiek pinigu nekistu Honda, kiek dabar i McLaren/Alonso, bet faktas, kad toks partneris (nuo BMW isejimo laiku) tikrai padetu Sauber ir kitu remeju pritraukti gal…
Kazkada tik Ronas turbut ir priestaravo, kad Honda kitiems duotu varikli…o dabar McLaren turbut dar ir primoketu 😀
na čia vėl, sky bahreine kalbėjo, kad mcl vadovai labai daug laiko geria arbatėlę su mercedes, o vat honda ir sauber būtent dėl to ir gali įvykti, nes mcl ir honda jau skirsis. bet čia aišku gandai gandeliai, bus matyt
Bet tai nereiskia, kad MCL su Mercedes varikliu laimes
Tikrai nereiškia – Williams su Mercedes varikliu nelaimi. 🙂
Būtent 🙂
Tai geriau DNF ar bandyti su RBR pakovoti ?o tuo paciu ieskant kitu galimu variantu….
Aišku, kad geriau nei DNF, bet jeigu Mclaren nori laimėti, tai kažin ar tai yra geras sprendimas
na is sauberiu puses ziurint tai skirtumo didelio nera manau, ar metu senumo ferari ar honda, o hondai tai praverstu daugiau bandytoju 🙂 taip kad jei honda dar pigiau paleis variklius ar visai for free tai ko sauberiam nepasirasyt ant tokio deal 🙂
Nu taip, varikliai apie 20-30 milijonu kainuoja, mazoms komandoms tai dideli pinigai. Jeigu jiems siulytu variklius uz dyka, nors aisku ir ne visa laika, bet vistiek suma yra rimta
Red Bull su Renault varikliu krauna malkų gamyklinei Renault komandai, kodėl Mclaren negali būti bent panašiame lygyje kaip Mercedes su Mercedes varikliu ?
Gal ir galetu, tik klausimas ar Mersai to nori, va kur esme. Kazkodel kvalifikacijoj kitos komandos neturi magisku 0.5 sekundziu kaip pvz Mersai, nors deklaruojama, kad visi vaziuoja tais paciais varikliais
Todėl, kad „Red Bull” (kol kas) turi didesnius resursus tiek finansine, tiek specialistų prasme nei „Renault”. „McLaren” nei vienu aspektu nėra pajėgi kol kas prilygti „Mercedes”, nes nei biudžetai artimi, nei speciaistais gali lygiuotis.