Jamesas Key pripažino, kad jis buvo optimistiškai nustebintas dėl „Toro Rosso” tempo palyginus su dukterine komanda „Red Bull”. Abi komandos naudoja identiškus variklius.
Praėjusiais metais „Toro Rosso” naudojo vienerių metų senumo „Ferrari” jėgaines. Fanzoje įsikūrusi komanda šiais metais vėl susitarė su „Renault” dėl variklių tiekimo.
Ispanijos kvalifikacijoje Carloso Sainzo kvalifikacinis ratas buvo tik 0.3 sekundės lėtesnis nei Danielio Ricciardo ratas pirmoje dalyje.
Kvalifikacijoje pademonstruotas tempas nuteikia optimistiškai
Techninis direktorius Jamesas Key sako, kad tai teikia vilties, nes tempo skirtumas iki dukterinės ekipos nėra didelis. Tačiau teigia, kad pats tempo padidėjimas neatsiras, komanda turi stipriai padirbėti.
„Tai iš esmės parodo ką galima padaryti su vienodu varikliu. Žinoma, mes atsiliekame daugiau nei norėtume.”
„Išskiriant dramas kvalifikacijoje su abiem bolidais, nes manau, kad pabaigoje mums nepavyko iš bolido išspausti visko ko norėjome. Bet jeigu pažiūrėtume į pirmą ir antrą kvalifikacijos dalį, matome, kad atsilikimas nebuvo labai didelis.”
„Tai nuteikia optimistiškai, nes esame arčiau jų nei buvome ankščiau. Manau, kad žengėme žingsnelį, tačiau prie mašinos dar reikia padirbėti, norint maksimaliai tą žingsnelį išnaudoti.”
„Toro Rosso” komanda čempionate rikiuojasi penktoje vietoje su 19 taškų.