Kanados GP lenktynėse nugalėjo Lewisas Hamiltonas ir dabar jis nuo čempionato lyderio atsilieka tik 12 taškų
Antras greičiausias Kanados GP lenktynėse buvo Valtteri Bottas iš „Mercedes”, trečias Danielis Ricciardo iš „Red Bull”.
Pasiruošimas
Pascaliui Wehrleinui buvo pakeistas galinis sparnas bei pavarų dėžė, tad jam startuoti tenka iš techninio aptarnavimo juostos.
„Ferrari” Kanadoje paskutinį kartą pergalės šampaną ragavo 2004 metais. Po šio sezono puikios pradžios, jų viltys nutraukti nesėkmių periodą šioje trasoje buvo pagrįstos. Praeitas etapas vyko Monake ir ten „Ferrari” nugalėjo pirmą kartą po 16 metų.
Formulė 1 švenčia savo 50-tąjį gimtadienį, šia proga buvo padaryta bendra lenktynininkų ir vadovų fotografija.
Lance Strollas pakeitė šalmo dizainą savo namų GP, bei taip sveikina Kanadą su 150-tuoju gimtadieniu.
Pamenate praeitų metų GP, kai Vettelis sakė, jog jam pirmame posūkyje sutrukdė dvi žuvėdros? Spėkite kas grįžo stebėti lenktynes iš arti.
Zakas Brownas, „McLaren” komandos vadovas, paklaustas žurnalistų ar jie skirsis su „Honda” bei ko galime laukti ateityje, jis atsakė:” 2018 jau ne už kalnų, o tokio prasto sezono kaip šiemet, mes tikrai daugiau neturėsime”.
Carlosas Sainzas jaunesnysis prieš pat lenktynes sakė, kad trasoje labai vėjuota, tad lenktynėse gali būti nemažai klaidų.
Fernandas Alonso sakė, kad jis stengsis išvengti sienų ir taip iškovoti pirmus taškus šiemet.
Tuo tarpu Kimi Raikkonenas, kuris penktadienį antroje treniruotėje buvo greičiausias, sakė, kad jis tikisi, jog šiandien jis bus taip pat greičiausias.
Valtteri Bottas sakė, kad startas yra labai svarbus, kaip ir bet kurioje kitoje trasoje, o paskui naudotis visomis atsiradusiomis progomis.
Christianas Horneris sakė:” Jei viskas pavyks idealiai starto metu mes aplenksime viena raudoną arba sidabrinį bolidą”.
Startas
Monrealio trasoje yra pati trumpiausia atkarpa nuo starto pozicijos iki pirmojo posūkio, todėl pirmajame posūkyje dažnai įvyksta bent mažiausi kontaktai tarp lenktynininkų.
Į apšilimo ratą nepajudėjo Daniilas Kvyatas, kurio bolidą pavyko užvesti,jam buvo liesta užimti jo iškovotą starto poziciją. Deja jis tai padarė per vėlai, nes už tai gavo pervažiavimo per techninio aptarnavimo juostą baudą. Vėliau teisėjai nusprendė, kad jie rusą nubaudė nepakankamai ir davė papildomą 10 sekundžių baudą, kuri buvo pridedama prie jo galutinio rezultato.
Pascalis Wehrleinas ir Kevinas Magnussenas buvo du pilotai kurie pradėjo lenktynes užsidėję labai minkštas (super soft) ant bolido, visi kiti lenktynes pradėjo su itin minkštomis (ultra soft) padangomis.
Lenktynes iškart po starto baigė Felipė Massa ir Carlosas Sainzas jaunesnysis. Po avarijos iškart į trasą išvažiavo saugos automobilis, kuris Kanadoje pasirodė 12 iš 20 paskutinių etapų. Incidentas prasidėjo Carlosas Sainzas užkabino Romaino Grosjeano bolido priekį ir tada nevaldomas ispano bolidas apsisukęs galu rėžėsi į niekuo dėtą Felipe Massą.
Startas idealiai pavyko Maxas Verstappenas kuris iškart pakilo į antrą poziciją Valteri Bottas į trečią, o Sebastianas Vettelis nusirito į ketvirtą.
Taip pat Kimi Raikkonenas prarado poziciją Danieliui Ricciardui iš „Red Bull”.
Lenktynės
Po lenktynių pakartotino starto Kimi Raikkonenas padarė klaidą ir prarado poziciją Sergio Perezui.
Sebastianui Vetteliui starto metu buvo apgadintas priekinis sparnas ir 6 rate jis stojo jo pasikeisti. Taip buvo sumontuotos labai minkštos padangos, su kuriom, jei viskas vyks gerai jis galėjo važiuot iki pat lenktynių finišo.
11 rate Maxas Verstappenas pasitraukė iš lenktynių. Jam sugedo energijos rekuperavimo sistema, todėl jo variklis tiesiog išsijungė. Iškart buvo pradėta virtualaus saugos automobilio stadija.
Tuo pasinaudoti bandė „Renault” lenktynininkai stodami ir užsidėdami naujas padangas.
Taip pat padangų keistis stojo abu „Sauber”.
17 rate stojo Kimi Raikkonenas, jam taip pat buvo uždėtos labai minkšto mišinio padangos.
Danielis Ricciardo stojo taip iškart sekančiame rate po Kimio.
19 rate Sebastianas Vettelis jau vėl buvo 10 pozicijoje, už kurią jau yra duodami taškai. Po priekinio sparno keitimo jis buvo paskutinis.
20 rate ketvirtoje pozicijoje važiavo Fernandas Alonso. Žinoma tuo metu jis dar nebuvo stojęs keistis padangų, tačiau taip aukštai „McLaren” jau seniai nematėme.
23 rate prasidėjo bėdos su „McLaren”, komanda liepė nelaikyti aukštų variklio apsukų Fernandui Alonso.
24 Rate į „box’us” užsuko pirmasis „Mercedes” – Valtteri Bottas, kuriam padangos buvo pakeistos per 2,2 sekundės. Jam kaip ir Danieliui iš „Red Bull” buvo uždėtos minkšto (soft) mišinio padangos.
Kevinas Magnussenas gavo 5 sekundžių baudą, nes jis lenkė varžovą virtualios saugos automobilio stadiją.
32 rate sustojo Lewisas Hamiltonas, jam buvo uždėtos labai minkšto mišinio padangos. Stoti keistis padangų, jis daugiau neplanavo.
42 rate stojo Kimi Raikkonenas ir pasikeitė padangas iš labai minkštų į itin minkštas. Suomis iškarto pradėjo važiuoti geriausiu lenktynių tempu.
43 rate pagaliau sustojo ir Fernando Alonso, kuriam buvo uždėtos labai minkšto mišinio padangos.
50 rate stojo Sebastianas Vettelis ir užsidėjo itin minkštas padangas, sustojimo metu jis poziciją prarado tik savo komandos kolegai.
55 rate sustojo Daniilas Kvyattas, atliko 10 sekundžių nuobaudą ir planavo pasikeisti padangas. Tačiau viskas vyko ne pagal planą, reikėjo net užgesinti bolido variklį. Jam pradžioj buvo uždėtos labai minkštos padangos, iškart nuimtos ir atneštos minkšto mišinio.
Kanados GP lenktynėse Daniilas Kvyattas nefinišavo, sekančiame rate, po chaotiško sustojimo, jis vėl sustojo techninio aptarnavimo juostoje ir pasitraukė iš lenktynių.
61 rate Kimi Raikkonenas padarė klaidą ir jis buvo aplenktas komandos draugo Sebastiano Vettelio.
Po šio pakartojimo radijo ryšiu Kimi kalbėjo su savo inžinieriumi ir bandė visaip derinti bolidą, nes jo stabdžiai, panašu, buvo arti sugedimo ribos.
66 rate jis aplenkė Estebaną Oconą.
69 rate paskutinį kvapą išleido Fernando Alonso „McLaren”.
Tame pačiame rate, 69, Sebastianas aplenkė antrąjį „Force India” Sergio Perezą ir pakilo į 4 vietą.
Galutiniai rezultatai
Kitas GP vyks
Azerbaidžano Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Azerbaidžano GP: pirmoji treniruotė | 2017-06-23 | 12:00 - 13:30 |
Azerbaidžano GP: antroji treniruotė | 2017-06-23 | 16:00 - 17:30 |
Azerbaidžano GP: trečioji treniruotė | 2017-06-24 | 13:00 - 14:00 |
Azerbaidžano GP: kvalifikacija | 2017-06-24 | 16:00 - 17:00 |
Azerbaidžano GP: lenktynės | 2017-06-25 | 16:00 - 18:00 |
veiksmo pilnas GP iki paskutinio rato, gaila tik nulaužto sparno, įdomu kaip būtų pasistumdęs Vettelis su Mercedesais.
Nuo 4 vietos tai veiksmo tikrai buvo pakankamai.
Panasu, kad Sebas biski per ilgai su Oconu tampesi ir dar ta klaida, daug kainavo.
Bet Alonsui tikrai kažkokia bloga karma velkasi 😀 Nejaugi čia už tuos atstumtus savo fanus prieš daugiau nei dešimt metų? 😀
Švelniai tariant karma. Kiek ten ratų buvo likę ? 3 ar 2 ir sugedo …. nu plemba tas projektas su kuriuo žadėjo laimėti visai neveikia jam.