Chase Carey sako, kad reikia supaprastinti variklius, kad Formulė 1 taptų dar įdomesne
Šie metai yra pirmieji nuo naujųjų hibridinių variklių eros pradžios, kai sezonui įpusėjus čempionate nėra aišku kokios komandos atstovas taps nugalėtoju. Pastaruosius tris metus kova vyko tik tarp „Mercedes” komandos narių.
Dėl didelio variklio pranašumo „Mercedes” neturėjo konkurencijos ir gamintojų įskaitoje. Kai čempionatuose yra mažai intrigos pradeda mažėti esama auditorija, o naujų fanų rasti tampa vis sunkiau.
Pastaraisiais mėnesiai vyko daug susitikimų su variklių gamintojais, su dalyvaujančių čempionate komandų atstovais. Nuo 2021 metų keisis variklių formatas ir dauguma pasisako už tai, kad būtų pereita prie 1.6 litro, dviejų turbinų ir neturinčių MGU-H variklių.
„Mes jau dėliojame naująsias taisykles”, – sakė Carey. „Vienas klausimų yra būsimas variklis. Privalome žemai nusilenkti „Mercedes” dėl jų atlikto darbo sukuriant dabartinį variklį, tačiau atotrūkis nuo konkurentų yra per didelis. Mes siekiame supaprastinti variklį vadovaudamiesi: garsiau, pigiau, geriau logika.
Dar viena sritis yra išlaidos. Yra komandų kurios išleidžia 500 milijonų dolerių per metus, o kitos tik 100. Tai taip pat didina skirtumus tarp dalyvių. Mūsų tikslas pasiekti tai, kad komandos uždirbtų iš dalyvavimo sporte, deja tiesa ta, kad dabar nei viena komanda negeneruoja pelno.”