„McLaren” vadovas pripažino, kad kita savaitė bus svarbi jų istorijai, mat gal būt jie susitars su „Renault” dėl variklių kitam sezonui
Savo ruožtu prancūzai jau anksčiau patvirtino, kad jie kalbasi su „McLaren”.
Zakas Brownas po lenktynių Italijoje atskleidė, kad kita savaitė jiems bus labai svarbi. Jei pavyks sutarti su „Renault” jiems, galbūt, savo gretose pavyks išlaikyti Fernando Alonso.
Ispanas kiekviename etape vis labiau demonstruoja nepasitenkinimą „Honda” jėgainės galia bei patikimumu. Be to po nebaigtų lenktynių Belgijoje jis taip pat sakė: „Ateinančios dvi savaitės bus labai svarbios. Aš stebėsiu ką dabar darys komanda, nuo to priklausys ir mano ateitis”. Taip jis lyg ir patvirtino, kad jei britų komanda toliau dirbs su japonais, jį įkalbėti likti komandoje bus labai sunku.
Vakar vykusiame Italijos GP lenktynių nepabaigė nei vienas „McLaren” bolidas. Stoffeliui Vandoorne variklis buvo pakeistas sekmadienio rytą ir vistiek jis neišlaikė lenktynių distancijos. Fernando Alonso iš lenktynių pasitraukė paskutiniame rate.
„Mus kankina ne viena problema: MGU-H, MGU-K. Šiose srityse mes turėjome daug gedimų”, – kalbėjo Zakas.
„Mes manom, kad mes suprantame jėgainės galios trūkumus. Nėra taip, kad vis iškyla naujos problemos, tačiau jų ne viena. Aš nemanau, kad mums tai gresia (likti be variklio tiekėjo). Šito mes tikrai neleisime. Mes artimai bendraujame su FIA ir Chase Carey mums labai daug gelbėja.
Mums reikia tapti konkurencingesniais. Praeitas savaitgalis parodė, kad mes visiškai netobulėjame. Kiek ilgai galima kentėti kol nuvili pilotus, partnerius ir sirgalius? Jie vis dar su mumis, bet taip nebus amžinai.
Kitą savaitę mes turime priimti sprendimą, tai yra būtina padaryti, kitu atveju mums kils techninių sunkumų, su važiuokle. Mes negalime išspręsti savo problemų su variklio galia, tačiau turėti nepritaikytą tam važiuoklę”, – sakė Brownas.
Zakas yra įsitikinęs, kad jei „McLaren” pradėtų dirbti su „Renault” jiems pavyks išlaikyti ir Fernando savo gretose.
„Aš manau tai labai tikėtina. Aš labai dažnai pusryčiauju su Fernando. Jis myli šią komandą, jis vis dar dega troškimu lenktyniauti. Jis nori lenktyniauti Formulėje 1 ir nori tai daryti kovodamas. Aš jo nenurašau, net jei niekas nepasikeis. Viskas paaiškės ateinančią savaitę. Aš nenoriu, kad jūs galvotumėte, jog jei mes liekame su „Honda” Fernando mus paliks.”
Dabartinės taisyklės riboja variklių tiekimą 4 komandoms, taip pat „Renault” sakė, kad jiem gali kilti problemų aptarnauti tokį kiekį klientų. Visgi dabar „Honda” yra siejama su „Toro Rosso”.
Jei visgi „McLaren” rastų kitą variklių tiekėją, o „Honda” klientų neras, tai japonai bus priversti pasitraukti iš sporto po labai nevykusio grįžimo.