Jolyonas Palmeris kaltina vėją dėl, kurio jis prarado savo bolido aerodinamiką ir apsisuko priešpaskutiniame trasos posūkyje.
Britas važiavo dvyliktoje pozicijoje iki momento, kai šoninis vėjas paveikė jo bolido aerodinamiką ir šis prarado poziciją Fernando Alonsui.
„Manau, kad buvau greitesnis už Hulkenbergą. Tada aš suklydau, nes buvau per daug arti jo. Mes matėme, kad ten yra didelis šoninis vėjas, kuris turėjo įtakos važiuojant paskui kitą bolidą, o tada gavau gūsį.”
„Praradau daug aerodinaminio efektyvumo. Sukau labai panašiai, kaip ir važiuojant prieš tai buvusiuose ratuose ir staiga praradau bolido galą.”
„Aš turėjau problemų šiame posūkyje dar trečioje treniruotėje, buvo per didelis pasukamumas, tačiau vėliau padarėme pakeitimus ir viskas buvo daug geriau. Viskas buvo tvarkoje kvalifikacijos metu, tačiau tai pasikartojo lenktynėse. Tada tas vienas ratas buvo visiškai kitoks, nei kiti. Tai nutiko visiškai atsitiktinai ir apie tai net neįtariau.”
Vėliau Jolyonas Palmeris dar kartą apsisuko, tačiau atskleidė, kad buvo per daug ambicingas norėdamas įveikti Keviną Magnusseną.
„Mano galiniai ratai buvo labai įkaitę dėl pirmo suktuko ir tada prasisuko ratai grįžtant į trasą. Verstappenas mane lenkė ratu ir spaudė mane į dešinę pusę, todėl praradau aerodinamiką ir bandžiau išvengti žalos.”
„Mane labai suerzino, aš buvau per daug ambicingas norėdamas palikti Keviną už nugaros po pirmojo suktuko. Tai buvo mano klaida, netekau prispaudžiamosios galios, kaip Maxas buvo priekyje prieš mane.”
„Besisukdamas aš jį [Keviną] paliečiau. Džiaugiuosi, kad teisėjai dėl šio icidento nieko nedarė.”