Nuo 2021 metų F1 turėtų pasirodyti garsesni varikliai, kurie kainuotų pigiau ir padidėtų galimybė daugiau komandų dalyvauti artimesnėje kovoje.
Paryžiuje įvyko susitikimas, kurio metu buvo diskutuojama dėl sporto ateities ir buvo atskleistas karkasas, pagal kurį būtų tobulinama daugelis reglamento punktų.
„Mes atsargiai klausėme, ką fanai galvoja apie dabartinį jėgos agregatą ir ką jie norėtų matyti netolimoje ateityje”, sakė Rosas Brawnas.
„Tikslas yra nustatyti taisykles, kurios leistų naudoti daug paprastesnius, pigesnius ir garsesnius variklius. Taip pat norima sukurti sąlygas, kurios leistų pritraukti naujų gamintojų norinčių žengti į Formulę 1 kaip variklių gamintojai ir pakelti sportą į aukštesnį lygį.”
„Naujoji Formulė 1 turi tikslą tapti globalia ir pasaulyje lyderiaujančia sporto organizacija, kuri būtų žinoma kaip technologijų šventykla. Stebinti, sudominti ir gerbti visų amžių aistruolius, tačiau norime tai daryti remiantis atsinaujinimu. Manome, kad ateities variklis gali padėti tai pasiekti.”
„2021 metų variklis bus toks, kuris sutrauks visas grupes dirbti kartu ir skleis teigiamą nuotaiką apie sportą. Į tai bus įtraukta FIA kaip prižiūrėtojai, F1 kaip komercinių teisių turėtojas ir visos komandos, bei gamintojai.”
Pagrindiniai požymiai
- 1.6 l., V6 Turbo-Hibridinis variklis
- 3000 apsisukimų per minutę didesni variklio sūkiai, kurie padidins garsą
- Numatyti griežti projektavimo parametrai, kurie sumažins kainą ir neskatins ekstremalaus dizaino ir savybių kūrimo, kurie ir padidina išlaidas
- Panaikintas MGU-H
- Galingesnis MGU-K, kuris lenktynininkui leis pačiam jį kontroliuoti lenktynių metu ar taupyti energiją kelis ratus, kas leistų vėliau išplėsti taktikos galimybes
- Viena turbina su matmenų ir svorio apribojimais
- Įprastas energijos kaupimo elementas ir valdymo elektronika
- Aukšto lygio išorinis dizainas, suteikiantis „Prijunk-ir-Žaisk” variklio, važiuoklės ir transmisijos keitimo galimybes
- Siekis ištirti ir nustatyti griežtesnius degalų naudojimo normatyvus ir kiekį