„Renault” atskleidė, kad kitam sezonui jie ruošia visiškai naują bolidą, nepaisant to, kad taisyklės kitiems metams nesikeičia.
Didžiausias kitų metų taisyklių pakeitimas yra „Halo” saugos sistemos naudojimas, visa kita yra beveik nereikšmingos detalės nereikalaujančios keisti viską iš pagrindų.
Prancūzai sako, kad jie nori kuo greičiau grįžti į rikiuotės priekį, ir kad tai būtų įmanoma pasiekti kuo greičiau.
2018 metų bolidą „Renault” kuria jau ne pirma diena, o kaip kai kurios idėjos veikia trasoje bus tikrinama Brazilijoje penktadienio treniruotėse.
„Enstone (gamykloje) mes padarėme didelę pažangą, visas dėmesys ten ir nukreiptas”, – sako Nickas Chesteris, komandos technikos direktorius.
„Tai visiškai naujas bolidas, nepaisant to, kad taisyklės beveik nekinta.”
„Kai kurias aerodinamines dalis mes atsivešime į Braziliją ir išbandysime treniruočių metu. Bandymuose naudosime daug skirtingų bandymų metodikų”.
Paskutinių lenktynių metu Meksikoje „Renault” varikliai pasirodė ne itin gerai, finišo nepasiekė Nico Hulkenbergas, Danielis Ricciardo ir Brendonas Hartley.
Cyrilas Abiteboulas sako, kad pirmiausia reik spręsti šias nepageidaujamas problemas.
„Meksikos GP buvo sudėtingas vien dėl to, kad buvo daug nepageidaujamų techninių problemų, mūsų pareiga greitai ir kokybiškai tai išspręsti”, – sako Cyrilas.
„Meksikos ypatumai parodė mūsų silpnąsias vietas, akivaizdu, kad mes nerandame aukso vidurio tarp patikimumo ir pajėgumo.”
„Mūsų variklio pajėgumas šiemet pažengė labai daug į priekį, tai rodo lenktynių rezultatai. Dabar reikia išspręsti patikimumo problemas, visiems tiek mums tiek klientams, net nepaisant to, kad Maxas Verstappenas nugalejo varžybose.”
„Komanda lieka vieninga ir pasitikinti savimi, tai būtina norint išlaikyti tą patį progreso tempą iki sezono pabaigos ir žinoma ruošiantis 2018 sezonui.”
„Mes turime visus įrankius, mūsų organizacija yra stipri, stabili ir kompetetinga”.