Amerikos trasos Ostine vadovas Bobby Epsteinas teigia, kad naujieji Formulės 1 savininkai „Liberty Media” turėtų įsigyti kelias čempionato trasas.
Vienas naujų čempionato savininkų tikslų buvo padaryti viską, kad čempionatų trasos netaptų per brangios išlaikyti ir neiškristų iš Formulės 1 sezono kalendoriaus.
Pastaruoju metu tokios istorinės trasos kaip Silverstounas ar Monza buvo susidūrusios su finansiniais sunkumais ir buvo iškilusi grėsmė joms pasitraukti iš čempionato. Dar sunkesnė situacija yra su Vokietijos trasomis – Hockenheimu ir Nurburgringu. Šios trasos rengė lenktynes pamečiui, tačiau finansiškai to neišlaikė Nurburgringo savininkai ir ši trasa pasitraukė iš Formulės 1 lenktynių organizatorių gretų. Tuo pačiu Hockenheimo ateitis taip pat nėra garantuota.
B. Epsteinas tiki, kad jei naujieji savininkai nori išlaikyti trasas čempionate ir tikėtis, kad jos nežlugtų, jie turi patys jas įsigyti.
„Aš tikrai manau, kad trasų įsigijimas turi prasmės. Jiems („Liberty Media” – red. past.) tai turėtų būti ilgalaikės strategijos dalimi. Tame aš matau daug logikos ir finansinės prasmės. Manau, esant dabartinėm sąlygom, dauguma trasų turi didelių sunkumų.”
„Jei jie pakeistų situaciją ir padėtų trasoms išgyventi, tokiu atveju jiems geriau patiems turėti visas savininko teises, nei suteikinėti nuolatines nuolaidas. Tuo pačiu nejaugi jie nori atiduoti visas gaunamas pajamas, vietoj to, kad turint trasas savo rankose, visas lėšas gautų patys? Jei Formulės 1 trasos generuoja pajamas, tai jos turi priklausyti ir pačiam sportui,” – teigė amerikietis.
Bobby Epsteinas vadinamas vienu įtakingiausių Formulės 1 žmonių. 2016 m. jis buvo 67 vietoje įtakingiausių Formulės 1 asmenybių šimtuke. Daugelis mano, kad būtent šio amerikiečio dėka Formulės 1 lenktynės 2012 m. sugrįžo į JAV.