Paskutinę žiemos bandymų dieną geriausiai pasirodė „Ferrari“ komandos lenktynininkas Kimi Raikkonenas, o „McLaren“ komandą toliau persekioja nesėkmės.
Vos tik prasidėję bandymai buvo privalomai sustabdyti, nes Fernando Alonso valdomas „McLaren“ bolidas ir vėl sugedo. Ispanas septintajame posūkyje sustojo, nes jo bolide sugedo variklis, o ant asfalto išbėgo variklio alyva.
„McLaren“ patvirtino, kad ispano bolide įvyko turbinos gedimas, todėl buvo keičiamas variklis. Tai visiškai identiška situacija, kuri nutiko ir trečiadienį. F. Alonso po pietų sugrįžo į trasą.
Ilgai netruko, kol trasoje pasirodė antroji raudona vėliava. Šį kartą ją sukėlė „Sauber“ lenktynininkas Charles Lercercas. Monakietis 11 posūkyje nesuvaldė bolido, išslydo iš trasos ir nestipriai trenkėsi į atitvarus.
„Renault“ komandos lenktynininkas Carlosas Sainzas iki pietų buvo įveikęs tik 4 ratus, o komanda pranešė, kad turi problemų su pavarų dėže.
Iki pietų važiavęs Lewisas Hamiltonas iš „Mercedes“, įveikė 97 ratus, o jo geriausias laikas buvo 1:19.464. Britas koncentravosi į ilgus važiavimus su kietesnėmis padangomis.
Pirmasis 100 ratų įveikęs lenktynininkas buvo Sergey Sirotkinas iš „Williams“ komandos, tačiau ruso valdomas bolidas posūkiuose atrodo itin nestabilus palyginti su kitomis komandomis.
Vakar „Toro Rosso“ komanda atskleidė, kad visų bandymų metu jie panaudojo 3 variklius, kurie yra skirtingų versijų, tačiau neaišku ar šie varikliai turėjo kokių nors problemų. Bet italų komanda nesnaudė ir paskutinę bandymų dieną, kai Brendonas Hartley buvo antrasis lenktynininkas įveikęs 100 ratų.
Iki pietų pertraukos itin aktyvus buvo Kimi Raikkonenas, kuris bandė kvalifikacijos rėžimus ir įveikė vieną ratą per 1:17.221. Šis laikas yra labai nedaug nutolęs nuo vakar dienos pasiekto Sebastiano Vettelio rekordo. Vėliau suomis vykdė lenktynių simuliaciją.
Įprastai gera ir stabili diena „Force India“ komandai, kuri savo darbą daro tyliai ir užtikrintai. Estebanas Oconas šiandien važiavo greitai ir įveikė virš 100 ratų.
Panašiai važiavo ir kitas prancūzas – Romainas Grosjeanas, kuris viršijo 100 ratų ribą ir galėjo mėgautis laiku bolide, po itin komplikuotos dienos trečiadienį.
Antroje dienos pusėje daug geriau sekėsi „McLaren“ komandai, Fernando Alonso atliko keletą ilgesnių distancijų važiavimų.
„Mercedes“ komanda pirmoji komanda, kuri per visas bandymų dienas įveikė 1000 ratų.
Likus 15 minučių iki bandymų pabaigos Alonso išbandė hypersoft padangas ir nuvažiavo 2 pagal greitį trasos ratą.
Žiemos bandymai baigti. Laukiame pirmo etapo Australijoje.
Paskutinės dienos rezultatai:
Lenktynininkas | Komanda | Bolidas | Laikas | Skirtumas | Ratų sk. | ||||
1. | Räikkönen | Ferrari | SF71H | 1:17.221 | 157 | ||||
2. | Alonso | McLaren | MCL33 | 1:17.784 | +0.563 | 93 | |||
3. | Sainz jr | Renault | RS18 | 1:18.092 | +0.871 | 45 | |||
4. | Ricciardo | Red Bull Racing | RB14 | 1:18.327 | +1.106 | 92 | |||
5. | Grosjean | Haas F1 | VF-18 | 1:18.412 | +1.191 | 181 | |||
6. | Bottas | Mercedes | W09 | 1:18.825 | +1.604 | 104 | |||
7. | Hartley | Toro Rosso | STR13 | 1:18.949 | +1.728 | 156 | |||
8. | Ocon | Force India | VJM11 | 1:18.967 | +1.746 | 163 | |||
9. | Leclerc | Sauber | C37 | 1:19.118 | +1.897 | 75 | |||
10. | Sirotkin | Williams | FW41 | 1:19.189 | +1.968 | 105 | |||
11. | Hamilton | Mercedes | W09 | 1:19.464 | +2.243 | 97 | |||
12. | Stroll | Williams | FW41 | 1:19.954 | +2.733 | 27 | |||
13. | Hülkenberg | Renault | RS18 | ———- | 0 | ||||
14. | Kubica | Williams | FW41 | ———- | 0 |