Antroji bandymų diena prasidėjo labai vangiai dėl šalto oro, tačiau greičiausias šiandien buvo „Ferrari“ lenktynininkas Sebastianas Vettelis.
Prasidėjus bandymams bolidai į trasą neskubėjo, kadangi oro temperatūra buvo lygi nuliui laipsnių. Esant tokiai temperatūrai bolidams labai sunku padangose išlaikyti reikiamą temperatūrą, nors asfalto temperatūra buvo apie 7 laipsnius.
Kiek vėliau, oro temperatūrai pakilus iki 2-3 laipsnių, į trasą veržėsi vis daugiau lenktynininkų, o greičiausio rato laiką nuolat gerino Valtteri Bottas.
Gerokai prieš pietų pertrauką buvo pranešta, kad jos yra atsisakoma, kadangi tuo metu trasoje bus geriausias įmanomas oras, todėl šį momentą reikia išnaudoti kuo geriau.
„Mercedes“ komandos bolidą po pietų turėjo perimti Lewisas Hamiltonas, tačiau komanda pranešė, kad šiandien pilną dieną užbaigs V. Bottas dėl labai trumpo nuvažiuoti atstumo šįryt.
Pirmasis rimtas incidentas įvyko per pietus, o jo kaltininkas buvo Charles Leclercas iš „Sauber“ komandos. Monakietis išslydo iš trasos ir užstrigo žvyre. Bolidas buvo greitai pašalintas ir trasoje vėl pasirodė žalia vėliava, kuri leidžia bolidams važiuoti toliau.
Neilgai trukus Sebastianas Vettelis iš „Ferrari“ pradėjo „štampuoti“ vieną po kito greičiausius ratus ir pagerino vakarykštį Danielio Ricciardo ratą. Tačiau iškart po jo trasoje vėl buvo mojuojama raudona vėliava, bet ne dėl bolido gedimo, o dėl antrame posūkyje išbarstyto žvyro. Šio įvykio kaltininkas buvo pats vokietis, tačiau po suktuko jam pavyko grįžti į aptarnavimo zoną pačiam.
Po pietų į „Williams“ bolidą sėdo Robertas Kubica.
Robert Kubica ✅
Williams Mercedes FW41 ✅
Test Day 2 ✅
Install lap 🔜 #FW41 #F1Testing #F1 pic.twitter.com/dfx7SF6Fgp
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) February 27, 2018
„McLaren“ šiandien ir vėl nesiseka. Bolidą vairuoja Stoffelis Vandoorne, tačiau jam pavyko įveikti tik 37 ratus iki ilgo sustojimo garažuose. Pasirodo belgo bolide buvo įdėta pažeista išmetimo sistemos fiksuojamoji detalė, kuri sukėlė variklio perkaitimą. Vakar Fernando Alonso patyrė rato veržlės gedimą, dėl kurio ispanas pametė ratą ir atsidūrė žvyre.
„Red Bull“ komanda susidūrė su kuro tiekimo sistemos problema ir ilgą laiką praleido garaže. Tačiau problema buvo išspręsta ir Maxas Verstappenas sugrįžo į trasą.
Artėjant bandymų pabaigai Barselonoje oro temperatūra staigiai krito ir pradėjo nestipriai snigti. Prognozės negailestingos ir trečiadienį vyksiantiems bandymams, kadangi žadamas sniegas būtent tada, kai turėtų prasidėti trečioji bandymų diena.
Silpnai sningant sportininkai karts nuo karto išvažiuodavo vienam ar dviem ratam į trasą, tačiau laikai buvo toli nuo užfiksuotų dieną, pavyzdžiui pabaigoje Sebastiano Vettelio tempas buvo vos 1:34 sekundės.
Rezultatai
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Atsilik. | Ratai |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | S. Vettelis | Ferrari | SF71H | 1:19.673 | 98 | |
2. | V. Bottas | Mercedes | W09 | 1:19.976 | +0.303 | 94 |
3. | S. Vandoorne | McLaren | MCL33 | 1:20.325 | +0.652 | 37 |
4. | M. Verstappenas | Red Bull Racing | RB14 | 1:20.326 | +0.653 | 67 |
5. | C. Sainzas | Renault | RS18 | 1:21.212 | +1.539 | 65 |
6. | P. Gasly | Toro Rosso | STR13 | 1:21.318 | +1.645 | 82 |
7. | R. Kubica | Williams | FW41 | 1:21.495 | +1.822 | 48 |
8. | S. Sirotkinas | Williams | FW41 | 1:21.822 | +2.149 | 52 |
9. | E. Oconas | Force India | VJM11 | 1:21.841 | +2.168 | 79 |
10. | C. Leclercas | Sauber | C37 | 1:22.721 | +3.048 | 81 |
11. | K. Magnussenas | Haas F1 | VF-18 | 1:22.727 | +3.054 | 36 |
12. | N. Hülkenbergas | Renault | RS18 | — | — | 0 |
Pilotas | Maksimalus greitis km/h | |
---|---|---|
1. | S. Vettelis | 290.3 |
2. | V. Bottas | 288 |
3. | S. Sirotkinas | 287.2 |
4. | E. Oconas | 285.7 |
5. | P. Gasly | 282.7 |
6. | R. Kubica | 281.9 |
7. | S. Vandoorne | 280.5 |
8. | C. Leclercas | 279.7 |
9. | K. Magnussenas | 279 |
10. | M. Verstappenas | 278.3 |
11. | C. Sainzas | 276.9 |
12. | N. Hülkenbergas | 0 |