Antroji bandymų savaitė: pirmą dieną greičiausias Felipe Massa

7

Prasidėjo antroji Formulės 1 bandymų savaitė Barselonos trasoje – čia komandos savo atnaujintą techniką bandys iki penktadienio. Antrųjų bandymų pirmąją dieną greičiausias buvo Felipe Massa, o daugiausiai ratų nuvažiavo Sebastianas Vettelis ir minėtas brazilas.

Kaip ir praėjusią savaitę, taip ir šiandien „Ferrari” ekipa demonstravo, kad yra greiti. Sebastianas Vettelis nuolat gerino ratų įveikimo laikus ir nuolat nustatydavo purpurinius sektorius. Vokietis buvo pirmasis įveikęs 100 ratų šios dienos bandymuose, o ir technika dirbo patikimai. Iš viso vokietis nuvažiavo 168 ratus.

Reklama

„Red Bull” komandos pilotas Danielis Ricciardo šiandien taip pat turėjo pakankamai produktyvią dieną, o iš ryto priešinosi Sebastianui Vetteliui. Australas aplenkė vokietį ir važiavo vieną greitą ratą po kito. Šį kartą technika nepavedė, kitaip nei praėjusią savaitę.

„Mercedes” komandai rytas prasidėjo ne visai įprastai – Lewisas Hamiltonas įveikė tik 49 ratus. Bolidas buvo pakeltas ant stendų ir tvarkomos iškilusios problemos. Tačiau britas sugebėjo nuvažiuoti pakankamai greitą ratą – 1:20.456. Po pietų vairą perėmė komandos naujokas Valtteri Bottas ir parodė ketvirtą greičiausią laiką, bei nuvažiavo beveik dvigubai daugiau ratų už savo komandos draugą.

„Williams” bolidą šindien vairavo Felipe Massa ir nustatė geriausią rato įveikimo laiką iki pietų – 1:19.726 su super minkštomis padangomis. Palyginimui, geriausias praėjusios savaitės užfiksuotas laikas buvo 1:19.705 ir tai padarė „Mercedes” pilotas Valtteri Bottas. Patyręs brazilas buvo antrasis pilotas viršijęs 100 įveiktų ratų ribą.

Prieš pietus „Renault” lenktynininkas Jolyonas Palmeris važiuodamas per aptarnavimo zoną sustojo. Pasirodo, britui važiuojant dingo variklio galia, todėl komanda buvo priversta pakeisti variklį nauju. Po pietų pertraukos į bolidą sėdo Nico Hulkenbergas, kuriam sekėsi ir greičiau važiuoti, ir įveikti daugiau ratų. Tačiau vokietis likus vienai minutei iki bandymų pabaigos sustojo trasoje.


„Sauber” komandoje debiutavo Pascalis Wehrleinas, kuris negalėjo dalyvauti pirmuosiuose bandymuose dėl patirtos kaklo traumos „Race of Champions” lenktynėse. Vokietis bolidą vairavo iki pietų ir įveikė 47 ratus. Geriausias jo laikas – 1:23.336. Po pietų šveicarų komandos bolido vairą perėmė Marcusas Ericssonas.

Tragiška antrųjų bandymų pradžia „McLaren” ekipai. Nors iš pat ryto Stoffelis Vandoornas nuvažiavo 34 ratus, tačiau vėliau ekipa dingo iš akiračio ir pietų pertraukos metu pasirodė pranešimų, kad bolidui yra keičiamas variklis, dėl rastų problemų rytinių važiavimų metu. „Honda” patvirtino, kad rado elektros gedimą, bei sakė, kad tai yra tokios pat specifikacijos variklis, kuris buvo naudojamas praėjusią savaitę. Pakeitus variklį Stoffelis Vandoornas grįžo į trasą ir galėjo mėgautis žymiai greitesniais ratų laikais nei su prieš tai buvusiu defektuotu jėgos agregatu.

„Force India” bolidą šiandien vairavo Estebanas Oconas, jis buvo trečiasis lenktynininkas įveikęs 100 ratų ribą. Visa šio piloto diena praėjo be didesnių problemų, o ratų įveikimo laikai buvo vidutiniški lyginant su lyderiais.

Amerikiečių „Haas” bolidą šiandien vairavo Kevinas Magnussenas, kuris išvengė didesnių techninių problemų, ramiai pravažiavo ilgą distanciją ir niekam per daug nekliuvo, nes didžiąją laiko dalį buvo rikiuotės viduryje.

Nemažą kiekį techninių problemų, praėjusią savaitę turėjusi „Toro Rosso” ekipa, panašu, šiandien jų išvengė. Nors ratų kiekis ir įveikimo laikas nestebina, tačiau negavome jokių žinių apie bolido ar variklio gedimus. Italų komandos bolidą šiandien vairavo Danilas Kvyatas.

# Pilotas Komanda Važiuoklė Laikas Skirtumas Padangos Ratų
1 F. Massa Williams FW40 1:19.726 S. Minkštos 168
2 D. Ricciardo Red Bull RB13 1:19.900 +0.174 U. Minkštos 89
3 S. Vettelis Ferrari SF70-H 1:19.906 +0.180 Minkštos 168
4 L. Hamiltonas Mercedes W08 1:20.456 +0.730 Minkštos 49
5 V. Bottas Mercedes W08 1:20.924 +1.198 Minkštos 86
6 E. Oconas Force India VJM10 1:21.347 +1.621 S. Minkštos 142
7 N. Hulkenbergas Renault RS17 1:21.589 +1.863 Minkštos 57
8 K. Magnussenas Haas VF-17 1:21.676 +1.950 Minkštos 81
9 D. Kvyatas Toro Rosso STR12 1:21.743 +2.017 Minkštos 83
10 S. Vandoorne McLaren MCL36 1:22.537 +2.811 Minkštos 80
11 P. Wehrleinas Sauber C36 1:23.336 +3.610 Minkštos 47
12 M. Ericssonas Sauber C36 1:23.630 +3.904 Minkštos 53
13 J. Palmeris Renault RS17 1:24.790 +5.064 Minkštos 15
Reklama

7 Komentarai (-ų)

  1. Geras puslapis. Viskas issamu ir aisku.. Ferrari forma atrodo tikrai nebloga, idomiau kaip yra su Redbuliais, nes su mersais viskas aisku, kad jie problemu daug netures

  2. „ferrari” patikimumas superinis, Vettelis snd nuleke 3 distancijas 😀 istvermingas 😀 del skirtumo tarp ju ir „Mercedesu” dar neina nieko sprest, visgi kaip ir mineta, buvo bedu, tai jie gal nedroze iki galo, kiek Vettelis spaude irgi nezinia, taciau patikimumas gerai nuteikia. kazin ta pati motora drozia, kaip ir praeita savaite „Ferrari”?

  3. Del motoro neaisku, bet Hamiltonas jau zaidzia zaidimukus 😀 sako, kad Ferrari jau yra favoritai 😀 Bet kai ateis Australija, bus +2 sekundes Mersai priekyje 😀

    • Youtube mačiau transliavo kažkoks žmogelis praėjusią savaitę, bet ten nieko gero 🙂
      O šiaip tai aš žiūriu čia:
      1. f1today.net/en/live/f1/223071/follow-live-the-second-day-of-the-second-test-of-2017
      2. autosport.com/live/commentary/id/2516687/formula-1-testing-2017-barcelona-second-f1-test-day-two

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia