Ar „ryklio pelekas” šiemet sugrįš?

2
seriouswheels.com

Vienas techninis sprendimas, susijęs su 2017 metų sezono reglamento pakeitimais gali nustebinti daugelį. Kai kurios komandos šį sezoną gali pasidabinti – „ryklio peleku”. Tai aerodinaminis elementas. Išilgai esantis bolido sparnas, tiesiai virš variklio gaubto. Paskutinį sykį panašus sprendimas buvo taikomas 2011.

Pakeitimai taisyklėse gali paskatinti šio elemento sugrįžimą. Tai labiausiai siejama su žemesniu bei platesniu galiniu sparnu. Praėjusiai metais galinis sparnas buvo 950mm aukščio bei 750mm pločio. Šiemet galinio sparno aukštis sumažės 150mm ir sieks 800mm. Tačiau plotis padidės, nuo 750mm iki 950mm. Tai reiškia, kad daugelio bolidų galinis sparnas patirs dar didesnes apkrovas. Tam labiausiai įtakos darys turbulencija, susidaranti dėl priekinės pakabos ir važiuoklės elementų.

Reklama

Šis aerodinaminis sprendimas pirmą karta pasirodė 2008. Tada Red Bull inžinieriai pritaikė šią technologiją RB4 bolidui. Šis elementas padeda nukreipti oro srautą nuo galinio sparno, taip sumažinama sparną veikianti apkrova. Tai ypač efektyvu bolidui įveikiant posūkį.

Ironiška, tačiau Red Bull yra viena iš tų komandų, kuri greičiausiai nenaudos šio aerodinaminio sprendimo. Nes jau dabar komanda pasižymi kaip viena pažangiausių aerodinamikos srityje. Palikdama už savęs tokias ekipas kaip Mercedes bei Ferrari.

 

Reklama

2 Komentarai (-ų)

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia