Triskart pasaulio čempionas britas L. Hamiltonas nesijaudina dėl nelengvos sezono pradžios, kai per pirmus tris etapus surinko net 36 taškais mažiau nei komandos draugas „Mercedes” ekipoje vokietis Nico Rosbergas.
Jei N. Rosbergas laimėjo visus tris šio sezono etapus ir užtikrintai pirmauja čempionate, tai L. Hamiltono sezono startas buvo gerokai blankesnis. Australijoje britas finišavo antras, Bahreine – trečias, o Kinijoje – vos septintas, kai po variklio keitimo buvo priverstas startuoti iš rikiuotės galo.
Nepaisant puikaus N. Rosbergo sezono starto, L. Hamiltonas yra kupinas vilčių nuo lenktynių Rusijoje pasirodyti daug stipriau ir teigė, kad patirtis automobilių sporte jį išmokė išlaikyti ramybę net ir atsiliekant.
„Kaip ir galima tikėtis, po lenktynių Kinijoje mano galvoje dėjosi daug dalykų, tačiau patirtis mane išmokė, kad reikia išlikti ramiam ir žiūrėti į priekį, nepaisant sunkumų. Tokioje situacijoje jau esu buvęs kelis kartus anksčiau. Per likusias 18 lenktynių dar daug kas gali atsitikti ir aš visiškai pasitikiu komanda. Kaip niekas kitas aš puikiai žinau, kad vis dar galiu lenkti. Aš puikiai startavau Kinijoje, todėl tikiu, kad galiu tai tęsti ir kitose lenktynėse”, – apibendrino britas.
teisingas požiūris, na bent jau oficialus, o kaip viskas dėliojasi jo galvoj, kitas klausimas, jei ir toliau Rosbergas finišuos aukščiau Lewiso, tai nenuvaldomai pasipils klaidos ir desperatiški lenkimai
Na, jo klaidos įneša šiek tiek chaoso lenktynėms, kas yra tikrai įdomiau, negu stebėti, kaip pabėgęs nuo visų 20 sekundžių sau ramiai važiuoja.
Toks vaizdas, kad Hamis po dviejų paskutinių titulų yra nusiraminęs… 🙂
Aš irgi manau, kad dar nėra ko nerimauti – net ir Sebas dar gali tikėtis paimti titulą. Aišku, tam reikia labai didelės sėkmės… 🙂
Girdėjau tokią naujieną, kad Rosbergo ir Hamiltono inžinierių komandos susikeitė vietomis šių metų sezone. Ar tai teisybė? O šiaip labai šaunu, kad Rosbergas pirmoje sezono pusėje iškovotų daugiau taškų negu Hamiltonas, taip išliktų intriga iki sezono galo.
booras> Taip, techninės komandos buvo sukeistos, kad nebūtų moralinių nesusipratimų ir nereikalingos konkurencijos. 🙂
apsikeite bet ne inzinieriai, o garazuose dirbantys mechanikai
Be abejo tai neturi jam kelti nerimo, jis 3 kart čempionas ir paskutinių dviejų metų čempionas, su praktiškai tuo pačiu bolidu, ta pačia komanda ir komandos draugu. Būtų keista, jei po trejų lenktynių iš 21-ų, jis jau nerimautų dėl čempionato baigties. Lewisas tikrai atsigaus ir prisirinks šiemet pergalių, vis dar manau, kad būtent jis realiausias pretendentas tapti čempionu. Bet kita vertus, nors palaikau būtent jį, šiek tiek džiugu matyti tokį Rosbergą ir jo persvarą, tai turėtų tik dar labiau išryškinti gerąsias Hamiltono savybes, jei ne, pamatysim blogąsias.
Kaip minėjo booraz, būtų idomu jeigu iki sezono vidurio nesikeistų Hamio ir Rosbergo pozicijos, jaučiu artėjant sezono galui, būtų įdomių epizodų, o jei dar koks Vettelis su Ricciardo į šitą visą reikalą įsimaišytų..
Lietuviai TopSport ir TonyBet duoda dabar 2,4 kofà statant, kad LH čempionas. Pastačiau 300eur
O kokie kiti variantai ? Koks Rosbergo kofas? Pinigų suma atrodo nemenka, o sėkmės atveju ir pelnas geras 🙂
Misiuli, nesigaili pasikarščiavęs? 🙂 Nes čempionu taps Rosbergas. Ir ne tik todėl, kad šiemet geriau atrodo, bet ir komandai marketingo prasme tai yra naudinga 🙂
„taps Rosbergas”. O tu nesijauti pasikarščiavęs taip užtikrintai kalbėdamas? Misiulis rizikuoja nežinodamas, tu tuo tarpu užtikrintai tai sakai, nors iki sezono dar 18-a etapų. Jei jau „Mercedes” ekipai toks svarbus marketingas, tai kodėl atgal du sezonus laimėjo ne vokietis? Ekipa tikrai nesistengs daryti įtakos į čempionato įskaitą, tai būtų labai prastas sprendimas, kadangi reikėtų eiti prieš tokį žmogų, kaip Hamiltonas, o su brito charakteriu, geriau to nedaryti.
Rally> Ne, nesijaučiu pasikarščiavęs. Tiesiog sakau, ką sako nuojauta ir vidinė logika. Nesakau, kad esu teisus, bet jei reiktų lažintis iš pinigų, šiemet iš Hamio pergalės aš nesilažinčiau. Kodėl ant Rosbergo anksčiau komanda nestatė? Nes Hamis atrodė geriau. Kas iš to išplaukia? Kad komanda stato ant to, kuris turi daugiau kozirių konkrečiame sezone imti titulą. O duoti ir kitam pilotui (juolab, beveik vokiečiui) pasidžiaugti supportu ir galimu titulu, komandai tikrai iš marketingo pusės naudingiau nei trečius metus paeiliui statyti ant to pačio piloto, net jei jis grybauja. O kurio iš mūsų samprotavimai pasirodė toliaregiškesni, parodys sezono pabaiga 🙂
„Kad komanda stato ant to, kuris turi daugiau kozirių konkrečiame sezone imti titulą” Apie ką tu čia kalbi? Kas tau tai pasakė? Su Lauda, ar Wolfu bendrauji? Nejuokink, išvis apie kokius čia kozirius kalba eina, kokie pas Nico koziriai, daugiau nei vienos pergalės taškų balansas? Kokie dar koziriai, gal kad vaiką turi? 🙂 O apie marketingą išsiplėčiau forume. 🙂
Aš kalbu tai, ką matau, bet nesiginčiju, kad tuos pačius dalykus galime matyti skirtingai 🙂 Galėsime apie tai daugiau padiskutuoti sezono eigoje ir jo pabaigoje 🙂
Na aš dar nerinkčiau užtikrintai čempiono, nes LH ne pirma diena trasoje, NR labai mėgsta klysti, kai yra psichologinis spaudimas, o jis atsiras nenuvaldomai. tad iki vasaros pertraukos labai drąsiai neteigčiau, kad taps vienas ar kitas, jei netyčia į kovą rimtai įsimaišys ferrari ir rbr, tada gali būt, kad mercedes žiūrės NR subinės, bet jei jie tik 2 kovos rimtai, na tada jau velnias žino 🙂
Evbi> Netikiu Rosbergo titulu. Visų pirma todėl, kad jei Rosbergas nugalėtų Hamį – subliukštų Hamio legenda. Praeiti du titulai praktiškai liktų nieko neverti. Manau hamis nebe tas jaunuolis, kuris atsilikdamas ims nervuotis. Dar 18 etapų ir nepamirškim, kad Hamis yra ten kur yra ne dėl to, kad lėtesnis buvo už Nico. Aš esu įsitikinęs, kad net SV turi didesnius šansus laimėt, nei Nico. Todėl or rašiau ne kartą, kad SV dar nieko nepraradęs, nes kovoje dėl titulo nuo LH atsilieka tik 6-iais taškais. Tiesa, jei tikėt tavo teorijom, tai Mersai palaikydami Nico gal duos jam pamušt pergalių iš eilės rekordą (reikia dar 4), tada jo, būsiu tikrai paskubėjęs, nes po kiekvienos sekančios NR pergalės LH kofas būtų vis didesnis. Bet už LH 2,4 kofas… Kai pernai nebuvo didesnio kogero kaip 1,3.. Negali nepasinaudot tokia proga. 🙂
kas liečia tas nenugalimas legendas, tai jos ir yra tam, kad jas sumušti, kažkada buvo neįveikiamas MSC, paskui SV, dabar LH. tie kur tapo vieną kartą čempionu neskaičiuoju 🙂 tad kaip LH sugebėjo sumušti RBR ir SV neįveikiamumo legendą, taip lygiai kažkas kitas gali įkrėsti ir pastaraisiais metais nenugalimam LH. mano sprendimus įtakoja ir simpatijos bei antipatijos, kaip ir beveik visų mūsų, tad aš tikiuos nebus LH čempionu, o kad jis nebus, geriausioj situacijoj šią sekundę yra NR, ne dėl taškų, bet per pastaruosius sezonus geriausioj situacijoj buvo visad NR, dėl to, kad Mercedes mašiniuką sunku pavyt ir aplenkt, tai gali daryt tik kitas Mercedes. trumpai tariant, būtų labai gerai pamatyti visiškai švarų GP, be nesamonių Kvalifikacijoj, ir lenktynių metu, tada būtų galima drasiau kalbėti, aks kokioj situacijoj yra iš tikrųjų
STFU> Jei tik Mersai kovos dėl titulo, tai manau tikrai laimės LH. O Apie pamušamą legendą – visai ne tas pats, kai SV legenda pamušama kitos dominuojančios komandos, nei pralaimėti kovą dėl titulo komandos draugui, prieš kurį laimėjai du metus prieš tai. Čia tas pats, jei SV būtų neiškovojęs ketvirto titulo, o pralošęs jį Webberiui – išvis likę trys SV titulai būtų nieko verti (F1 žiūrovų akyse, ne statistikoj, žinoma).