Atskleistas naujausias apsaugos skydo variantas

9
@XPB Images

Šiandien Silverstouno trasoje FIA atskleidė naująjį apsaugos skydą, kuris kartus su „Ferrari” bus bandomas šios dienos treniruotėse.

Sebastianas Vettelis bus pirmasis lenktynininkas, išbandantis naują sistemą. Priminsime, kad kiek seniau FIA bandė „Halo” sistemą. Pastaroji buvo išbandyta visų komandų 2016 m., tačiau buvo atmesta ir pasirinkta skydo sistema.

Reklama
@XPB Images

Kiti tokios sistemos bandymai numatyti šių metų Italijoje GP, po kurių turėtų būti nuspręsta dėl galutinio dizaino ir galimybių skydą naudoti 2018 m. sezone.

@XPB Images

Tuo tarpu komandos jau turi dirbti ties skydo įkomponavimu potencialiuose 2018 m. boliduose. Kaip teigia „Force India” technikos direktorius Andrew Greenas „komandoms kyla daug klausimų ir užduočių”.

Tiesa, ne visi yra entuziastingi tokios sistemos palaikytojai – štai Romainas Grosjeanas teigia „nenorintis, kad Formulės 1 taptų uždarų kokpitų čempionatu”.

Reklama

9 Komentarai (-ų)

    • Matyt, ši versija geresnė tuo atveju, jei reikėtų medikams prieiti prie piloto. Jei būtų visai uždengta, jau būtų komplikuota…

    • Sunku ką pasakyti, nes šį sezoną iš Ferrari girdėti labai mažai informacijos. Tikint gandais, naujasis ICE (3-ia versija) turi 50 AG daugiau, bet tai nelabai realus skaičius, nebent lyginant su 1-a ICE versija (ir tai sunkiai paaiškinama!). Taip pat ganduose minimi 3D spaudos technologija pagaminti stūmokliai, apie ką sklinda gandai jau kelis mėnesius, ir nauji inžektoriai (galintys tiekti degalus dar didesniu slėgiu).

    • As ir apie tai kazka girdejau, tik idomu kiek tame teisos ir ka tiksliai atsives, kiek bus galingesnis.. Kiek girdejau, kad jai viskas pasiteisins, sito uzteks det mersus i pavesi.. o kaip bus ziuresim

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia