„Audi” dalyvaus netrukus vyksiančiame susitikime, kuriame bus aptariamas naujasis Formulės 1 bolidų variklių formatas.
Naujos taisyklės turėtų įsigalioti nuo 2021 metų. Penktadienį Paryžiuje bus aptariama kuria kryptimi turėtų judėti Formulė 1.
FIA direktorius Jeanas Todtas sako, kad nors visi pirštu rodo į seniai atsisakytus V10 formos variklius, prie tokio formato tikra nebus grįžtama.
„Aš tikrai suprantu, kad klausimas yra jautrus. F1 yra auto sporto flagmanas, tad jis turi žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis. Kita vertus reikia išlaikyti pusiausvyrą, kad viskas būtų tvaru. Dabartiniai bolidai yra per daug sudėtingi.”
Jau keletas sezonų, kaip vis iškyla gandai, kad „Volkswagen” gali įžengti į sportą su vienu iš savo valdomų gamintojų ženklų. Dažnai aptariamas „Lamborghini” vardas, tačiau „Audi” jau ne kartą tapusi „Le Mans” serijos nugalėtoju, bet vis paskelbdavo, kad iki šiol Formulė 1 jiems nebuvo įdomi, dėl galiojančių variklių taisyklių.