Australijos GP greičiausi ratai: per metus bolidai pagreitėjo apie 0,4 sekundės

3
valtteri bottas mercedes

Pirmosiose 2019 m. sezono lenktynėse Australijoje geriausią rato įveikimo laiką parodė ir nuo šių metų už tai skiriamą papildomą tašką uždirbo jų nugalėtojas Valtteri Bottas iš „Mercedes“.

Suomis vieną Melburno trasos ratą įveikė per 1 minutę ir 25,580 sekundės ir maždaug puse sekundės aplenkė antrą laiką šioje kategorijoje pademonstravusį komandos draugą Lewisą Hamiltoną (1:26.057).

Reklama

Trečias šioje kategorijoje, kaip, beje, ir lenktynėse liko „Red Bull” atstovas Maxas Verstappenas – 1:26.256.

2018 m. geriausią rato įveikimo laiką minėtoje trasoje parodė tuometinis „Red Bull” pilotas Danielis Ricciardo, šiemet atstovaujantis „Renault“ – 1 minutė ir 25,945 sekundės. Tai reiškia, kad per metus greičiausio rato rezultatas buvo pagerintas mažiau nei puse sekundės.

Tuo tarpu 2017 m. greičiausią ratą Melburno trasoje buvo užfiksavęs Kimi Raikkonenas – 1:26.583.

2016 m. sezone greičiausias lenktynių ratas Australijoje priklausė jau minėtam Danieliui Ricciardo, tada Melburno trasos ratą įveikusiam per 1 minutę ir 28.997 sekundės.

2015 m. greičiausias L. Hamiltono užfiksuotas ratas buvo įveiktas per 1 min. ir 30.945 sek.

2014 m. Melburne iš sporto jau pasitraukęs 2016 m. F1 čempionas Nico Rosbergas, pilotavęs „Mercedes“, greičiausią lenktynių ratą įveikė per 1 min. ir 32.478 sek.

Taigi, lyginant su 2014 m. sezono statistika, kai F1 pasikeitė variklių reglamentas ir debiutavo V6 hibridinės jėgainės, tai iš viso per šešis sezonus Australijoje bolidai greičiausio lenktynių rato kategorijoje pagreitėjo maždaug septyniomis sekundėmis.

Australijos GP greičiausi lenktynių ratai:

Reklama

3 Komentarai (-ų)

  1. 7 sekundes nuo 2014 – ispudinga….bet kas nuo to pasikeite is fano perspektyvos….mano nuomone – nieko.
    Nors visi snekejo kaip svarbu, kad F1 butu greita….nesakau, kad F1 greiciu turi buti kaip kokia F2…bet….
    Svarbu kova…kokia galime pamatyti laisvai MotoGP, Formule E, WRC….labai laukiu biudzetu ribojimu su protingu detaliu unifikavimu…tada gal gris „garagista” laikai….o gal reikia kad nutikti kaip WRX…dingo beveik visi auto gamintojai…ir siemet vaziuos tik privatininkai….gal tai raktas ?

    • Nesuradom pastiprinimo ir pagalbininkų savanoriškai naujienas padėti rašyt, todėl ir naujienu praktiškai nebėra. Kol kas situacija yra tokia 🙁

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia